Toon posts:

Zoekoptie

Pagina: 1
Acties:
  • 316 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben hier bezig met een website te creëren voor een garage bij ons in de buurt. Tot nu toe loopt alles als een trein, maar ik zit vast met een klein probleem.

Ik probeer een zoekvenster te creeren op de homepage zodat de klant naar een gewenste auto kan zoeken. Met zoekvenster bedoel ik zoals bij Marktplaats als je naar een auto opzoek bent.

Heeft iemand enig idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?

Khaab

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 12:37

Vos

AFCA

Je bericht bevat wel heel weinig informatie. Hoe heb je de website gemaakt, statische HTML? PHP? Of bouw je het m.b.v. WordPress of bijv. Joomla?

En aanhef en groeten is niet nodig ;). Als iedereen dat doet wordt het een dolle boel.

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 28-05-2014 12:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad vergeten te vermelden,de website is gemaakt met HTML.
Of ik aanhef en groeten in me bericht wil plaatsen dan is dat mijn keus neem ik aan?

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-10 12:20
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:18:
Inderdaad vergeten te vermelden,de website is gemaakt met HTML.
Of ik aanhef en groeten in me bericht wil plaatsen dan is dat mijn keus neem ik aan?
Echt veel hebben we hier niet aan.. Elke website is gemaakt met HTML.
Met alleen HTML kun je geen zoekfunctie maken. Daarvoor zul je PHP of Javascript nodig hebben.

Freedom for everyone..

Verwijderd

Topicstarter
Er is een script die heb gekregen van een bedrijf die zulke dingen supporten. De script bevat een lijst met allemaal auto's en data van de auto (zoals op Marktplaats bij het zoeken van auto's) dat lijst staat op een bepaald pagina. Ik wil nu een zoekvenster hebben op de homepage dat zodra de klant een zoekopdracht invoert dat de klant een lijst krijgt met de gewenste auto's op zijn zoekopdracht.

Natuurlijk bevat de website ook een aantal PHP pagina's (div)

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-11 14:12
Ja hier kan natuurlijk niemand iets mee.. Je hebt een script met allemaal auto's? Of heb je een PHP script dat auto's uit een database ophaalt? Of is het een iframe pagina van autotrack bijvoorbeeld? Of waar haal je je resultaten vandaan?

Je zal denk ik toch wat specifieker moeten zijn, met waar het fout gaat.. Kan het bedrijf dat het script geleverd heeft je niet helpen?

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:50
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:18:
[...]
Het algemeen beleid #groeten :)

Verwijderd

Topicstarter
Barryvdh schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:03:
Ja hier kan natuurlijk niemand iets mee.. Je hebt een script met allemaal auto's? Of heb je een PHP script dat auto's uit een database ophaalt? Of is het een iframe pagina van autotrack bijvoorbeeld? Of waar haal je je resultaten vandaan?

Je zal denk ik toch wat specifieker moeten zijn, met waar het fout gaat.. Kan het bedrijf dat het script geleverd heeft je niet helpen?
Het gaat om een iframe script van een bedrijf gekregen. Ik weet nu 1,2,3 de website niet uit me hoofd niet, want dat heb ik erbij gekregen van de garage zelf. Mijn taak daarin is van het script te plakken.

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-11 14:12
Dan moet je dus met het bedrijf van de iframe contact opnemen en vragen of dat kan.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

We moeten de informatie zowat uit je trekken hier, daar kan toch niemand wat mee? Hou er als je een topic maakt even rekening mee dat niemand hier op je scherm of in je hoofd kan kijken.

Daarbij is het inderdaad zaak dat je gewoon de aanbieder van de content vraagt wat je mogelijkheden zijn. Dat kan niemand hier je vertellen.

Wegens gebrek aan informatie/inzet en het feit dat we je domweg niet kúnnen helpen met deze vraag doe ik dit topic dicht. RobIII in "Wordpress of Joomla" heeft je al eens eerder op De Quickstart gewezen. Lees die even door voordat je weer een nieuw topic opent. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.