Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies Laptop voor ouders (70+) max € 400

Pagina: 1
Acties:

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Wie kan mij adviseren wat te kopen?

Ik wil voor mijn ouders een laptop kopen omdat de oude laptop (ongeveer 7 jaar oud) het nu echt begint te begeven.

Wat moet deze laptop kunnen? Nou niet echt heel veel :-) Ze internetten en mailen wat, verder foto's bekijken, facebook en in het vliegtuig kijken ze soms samen een filmpje erop.

Wat moet erin zitten?

- Windows 7 of 8
- Liefst een touch screen
- 500GB
- DVD speler
- minimaal 15" scherm

en verder geen specifieke eisen.

Nu heb ik in de pricewatch gekeken maar ik zie er zoveel staan, misschien weet iemand de gouden tip hiervoor :-)

Edit: oh ja de eis van 400 euro is niet hard maar ik wil niet het dubbele betalen.

[ Voor 6% gewijzigd door rikoos op 28-05-2014 11:19 ]

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-11 18:49
Ik ben zelf bezig met iets voor mijn zusje te zoeken, kijk eens op de Laptop Best Buy (april 2014 of februari 2014)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik zou serieus een tablet overwegen, eigenlijk! Voor dit bedrag ben je een "aardige" laptop met minimale specificaties, of een highend tablet met 10 uur batterij - supergebruikersvriendelijk.

🌞🍃

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Een tablet hebben ze al maar ze willen een echt toetsenboord hebben, de tablet gaat ook mee met ze maar ze kunnen er niet aan wennen om alles met de tablet te doen. Dus daarom een laptop. Dit kennen ze en vinden ze lekker werken.

Verwijderd

Ik zie geen eigen inzet enkel een lijstje met eisen. Kijk hier eens tussen: http://tweakers.net/categ...Ik27K20XYO9gQVUfz2eBRSvkC

De P 2117U en A4-5000 zijn snel genoeg voor de taken die jij beschrijft. Wil je dat de computer nog langer meegaat dan zul je moeten kijken naar een zwaardere processor die in een duurdere laptop zit. De prijs loopt dan snel richting de 500 euro of iets daarboven voor een i3.