Toon posts:

Nieuwe Cpu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

momenteel heb ik een i7 860 met een http://nl.msi.com/product/mb/P55CD53.html
maar laatste tijd heb ik bij spellen zoals grid 2 en gw2 een lage fps (lag spikes)
i7 wordt bij grid 60-70 graden met een h60 erop en usage is 100% zegt genoeg + net clean install w7

De pc is puur bedoelt om te gamen dus een stabiele moederbord is nodig maar overclocken komt niet van toepassing.

andere onderdelen zijn :
corsair 600t behuizing
Corsair H60
Corsair 650 watt v2 tx voeding
Corsair 12 GB RAM 3X4GB 1600mhz
GPU Gtx 780TI wil ik later Sli gaan maken
Asus xonar essence STX
Asus PCE-AC68
1 SSD+ 1HDD + DVD driver

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:35

br00ky

Moderator Harde Waren
Een topic lijkt mij voldoende eerlijk gezegd, Nieuwe Cpu.

Verwijderd

Topicstarter
br00ky schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:05:
Een topic lijkt mij voldoende eerlijk gezegd, Nieuwe Cpu.
Klopt alleen is die volgens mij op de verkeerde plek gepost en kon nergens vinden waar ik hem kon overzetten naar deze plek.

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-02 09:18

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Ligt dit puur aan je CPU? De temperatuur van je CPU zegt hier weinig over, en hoe is die 100% gemeten? Je kunt ook proberen je CPU iets te underclocken, en zien of dat de problemen erger maakt. Bij GW2 weet ik dat netwerk-issues (Anets servers zijn wat onderbemeten) meer problemen kunnen veroorzaken, vooral lagspikes/rubberbanding.

Ongeveer elk moederbord + bijpassende CPU voldoet, maar een budget is best handig. Moderne i7s kosten een paar centen (vanaf 250 euro), en voor de meeste games is een i5 ook prima. Scheelt je in de centen :)

ps. Ik neem aan dat je games op je SSD staan, dat scheelt best wat performance.

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn