Ik doe veel aan hardlopen en wil nu ook erbij gaan fietsen. Nu heb ik de overweging gemaakt of ik een race, hybride of mountainbike wil. Aangezien ik het voornamelijk wil gaan gebruiken om snel vanuit huis een rondje te gaan fietsen of ook als normale fiets wil gaan gebruiken, lijkt een hybride mij het meest geschikt. Dan hoef ik niet elke keer naar een bos te rijden zoals met een mountainbike en ik kan ook gewoon een keer in mn normale kleren een rondje fietsen met mn vriendin, wat ik niet zo snel met een wielrenner zie gebeuren.
Nu wil ik wel een beetje een sportieve hybride, dus mijn oog is gevallen op de Gazelle Playa. Heeft iemand hier ervaring met deze fiets? Of ervaringen/aanraders met andere sportieve type hybride fietsen? Hoor graag welke melke/modellen er nog meer zijn. Ben zelf helemaal nieuwe in het fietswereldje, dus weet er weinig tot niets vanaf. Word ook mn 1e fiets
Alvast dank voor de reacties!
Nu wil ik wel een beetje een sportieve hybride, dus mijn oog is gevallen op de Gazelle Playa. Heeft iemand hier ervaring met deze fiets? Of ervaringen/aanraders met andere sportieve type hybride fietsen? Hoor graag welke melke/modellen er nog meer zijn. Ben zelf helemaal nieuwe in het fietswereldje, dus weet er weinig tot niets vanaf. Word ook mn 1e fiets
Alvast dank voor de reacties!