Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 598755

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds 3 maanden een Bose SoundLink Mini, maar sinds een week heb ik een probleem wat
ik maar niet kan oplossen. Ik heb al overal gezocht naar een oplossing maar nergens gevonden.

Op het toestel staan LED indicatoren die aangeven welke functie is ingeschakeld. Bij mijn toestel branden ze echter alle 3. Volgens mijn apparaat staan Mute, Bluetooth en AUX tegelijk aan.. Heel soms gaat het LED lichtje van de batterij ook aan maar meteen erna springt hij weer af.. Ik kan mijn gsm of eender welk toestel ook niet verbinden, dus kan ik ook geen muziek meer beluisteren.

Ik heb het apparaat al gereset, de batterij eruit gehaald maar niets blijkt te werken. Soms branden de indicatoren urenlang en gaan dan weer uit maar als ik dan de Soundlink weer verbind met de stroom dan springen ze alle 3 weer aan.

Heeft er iemand ervaring met dit probleem of kent iemand de oplossing..

Alvast bedankt !!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 621139

Ook ik heb een vergelijkbaar probleem:
het rode lampje van de batterij blijft maar flikkeren.
Ook gereset, opgebeld en bij Bose zeggen ze dat ik hem naar de winkel terug moet brengen.
Heb hem ook nog maar twee maanden!!!
Daar koop je zo´n ding niet voor. Moet toch gewoon werken?
Ook de handleiding is niet uitgebreid genoeg en niet alles staat er in.
Mooi dat hij zo weinig knopjes heeft en geen display, maar jammer dan weer dat je dan ook weer weinig kan oplossen zelf of überhaupt niet weet waarom die deze fout geeft.

IdB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 671140

Afgelopen vrijdag heb ik de bose soundlink mini binnengekregen. Ik heb
deze via bluetooth aangesloten. Als ik de muziek enige tijd aan het
luisteren ben gaat de muziek haperen. Nu luister ik de muziek m.b.v. een
jack kabel via de aux. Dit kan toch niet de bedoeling zijn van een
bluetooth speaker. Kan iemand mij vertellen of er een oplossing voor dit
probleem is?

Groeten André

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertMor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06 09:48
Mijn Bose mini sound link model 1 heeft het probleem dat hij zomaar ophoudt met spelen. Heb deze altijd op lader aangesloten en gebruik altijd de aux aansluiting, werkte jarenlang perfect.
Het blijkt een bekend probleem te zijn waar Bose geen oplossing voor biedt.
Heb zelf het idee dat hij crasht door een geheugenfout en moet rebooten.
Zal wel niet te repareren zijn. Zonde na zo'n korte tijd want het was een prijzig ding. Durf geen Bose meer te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-06 22:48
@BertMor Al geprobeerd te updaten? Download de update software voor pc en hang hem er eens aan. Wellicht is er een update.

[ Voor 4% gewijzigd door remzor op 07-12-2019 10:31 ]