Goedenavond,
Ik ben mij al weken aan het verdiepen in de aanschaf van een nieuwe TV.
Ik heb een budget van 600 euro, belangrijk voor mij is om goed te kunnen gamen met mijn PS4 en voetbal/Film te kunnen kijken. De maximale grote is 40inch.
Mijn oog is gevallen op de:
Samsung UE40F6500 Zilver
pricewatch: Samsung UE40F6500 Zilver
of
Samsung UE40F6400 Zwart
pricewatch: Samsung UE40F6400 Zwart
of
Samsung UE40H6200AW Zwart
pricewatch: Samsung UE40H6200AW Zwart
- Beeldoptimalisatie Wide Color Enhancer Plus is dit echt een must have?
- De Refresh rate is 100Hz en Geoptimaliseerde refresh rate 400Hz, is hoe hoger hoe beter?
of is het beter om een tv te hebben met iets minder Geoptimaliseerde refresh rate maar met Beeldoptimalisatie Wide Color Enhancer Plus?
ik kan dit niet helemaal uitvinden in mijn zoektoch, wellicht gebruik ik de verkeerde zoektermen. Ik ben er wel uit dat ik een Samsung wil, ik lees dat dit wel degelijk de beste tv's zijn.
alvast dank
Ik ben mij al weken aan het verdiepen in de aanschaf van een nieuwe TV.
Ik heb een budget van 600 euro, belangrijk voor mij is om goed te kunnen gamen met mijn PS4 en voetbal/Film te kunnen kijken. De maximale grote is 40inch.
Mijn oog is gevallen op de:
Samsung UE40F6500 Zilver
pricewatch: Samsung UE40F6500 Zilver
of
Samsung UE40F6400 Zwart
pricewatch: Samsung UE40F6400 Zwart
of
Samsung UE40H6200AW Zwart
pricewatch: Samsung UE40H6200AW Zwart
- Beeldoptimalisatie Wide Color Enhancer Plus is dit echt een must have?
- De Refresh rate is 100Hz en Geoptimaliseerde refresh rate 400Hz, is hoe hoger hoe beter?
of is het beter om een tv te hebben met iets minder Geoptimaliseerde refresh rate maar met Beeldoptimalisatie Wide Color Enhancer Plus?
ik kan dit niet helemaal uitvinden in mijn zoektoch, wellicht gebruik ik de verkeerde zoektermen. Ik ben er wel uit dat ik een Samsung wil, ik lees dat dit wel degelijk de beste tv's zijn.
alvast dank