[PC]Wolfenstein the new order maar 13 uurtjes plezier

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durango
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-05-2023
Om te beginnen ben ik meer een online fps fanaat dan sp maar heb me erg vermaakt met Wolfenstein the new order. Het verhaal en de gameplay vond ik top, ook zag het spel er erg mooi uit. Alleen heb het spel (via steam) in 13 uur uitgespeeld :/ Beetje kort voor een hoop centen, ga hem denk ik nog wel een keer spelen op ÜBER speelde hem op BRING EM ON (lekkere relaxe gameplay) Hoe doen jullie het? heb een hoop van die enigma brieven gevonden weet alleen niet wat ik er mee kon (word ook niet verteld in het verhaal of overheen gekeken) Achievents 23/50 maar boeit me niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:39
Ik vermaak me erg met het zoeken naar geheime kamers en andere collectables, dat verdubbelt zo je tijd.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seeebab
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-12-2021
Vreemd he, maar 13 uur gameplay.
Ik dacht omdat er 4 discs waren en het +40gigabite is van omvang, dat het een erg lange SP ging zijn.
Niet waar dus maar heb me wel super geamuseerd, vette shooter!
Soms wat Half-life2 gevoel als die drones met rode lichtjes op jou af komen gevlogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 22:56
Ik heb half-life2 en bioshock infinite ook in 12 uur uitgespeeld. Ik ga ze ook nog een tweede keer uitspelen maar je moet van zo'n spel echt niet verwachten de hij tientallen uren duurt. Daarom koop ik singleplayer only spellen ook alleen wanneer ze in de steam sales zijn.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Direct op death incarnate toch +20 uur over gedaan, om ook ineens al meeste secrets te zoeken natuurlijk!
Ook al de andere timeline uitgespeeld (op bring it on om makkelijker perks te unlocken) + laatste secrets te vinden, weeral bijna 20 uur playtime.
Mis denk ik nog 3 gold pieces en 1-2 enigma codes :).

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Games hebben tegenwoordig niet zoveel uren meer.
je betaald 10 euro per uur en er zijn uitzonderingen zoals GTA.

Zolang het verhaal maar boeiend blijft (tenminste wat je moet doen en niet de lange filmpjes er tussen door)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durango
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-05-2023
Seeebab +1 had inderdaad ook zo nu en dan een HL2 gevoel wat het nog leuker maakte, inderdaad die drones maar ook de donkere gangen en trappen met van die "rode draai wielen" waar in ik me soms betrapte dat ik eraan wilde draaien :) Heb hem zelf elders gekocht 50e op steam bij kinguin 35e en gewoon te downloaden in steam. @markdm Bioshock Infinite ook iets van 11/12 uur over gedaan (zie ik nu pas) ook een erg gave game met een minder einde vind ik maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Vond het een vermakelijke game na eerste playtrough. Doet me idd ook hard denken aan half life 2, de gameplay is goed en wat ik ervan verwacht had al had het level design iets minder lineair mogen zijn en de laatste levels vond ik van wat mindere kwaliteit. Het had ook wat langer iets langer mogen duren van mij zeker voor de prijs die je betaald en het feit dat er geen multiplayer in zit. Maar daarbuiten zeker een van de betere singleplayer shooters die ik afgelopen jaren heb gespeeld.
Grafisch is het geen hoogvlieger maar het is wel netjes afgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Heb mij ook geamuseerd met dit spel. Vraag mij alleen af wat er van de "Doodsengel" is geworden, DLC misschien?

Maar nu iets anders, Na een uurtje of drie durfde het zaakje vast te lopen met daarna soms een melding van windows dat er te weinig geheugen zou zijn en daarbij komt daar nog bij dat ik het spel altijd moet afsluiten met taakbeheer.
Zou dat te maken hebben met memory-leak? Mijn systeem heeft 8GB aan geheugen dus ja, zou vreemd zijn.
t'Is niet dat ik hier naar een oplossing vis maar gewoon om te weten of iemand van jullie daar ook last van heeft.

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 23:40

ppFreddy

gewoon Frederik

Ik draaide het met slechts 4 GB ram...

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:36
De op de bank met in 1 hand een controller en de andere in een zak chips generatie verdient niet beter,volgens de denkwijze van veel uitgevers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 23:00
Ik ben begonnen op Uber en ik heb nu 29 uur op de teller staan. Flink wat keren dood gegaan bij 1 van de laatste groep met vijanden. En ik ben er gewoon rustig doorheen gegaan en heb bijna alle collectibles gevonden.

Ik heb het spel nu wel uitgespeeld, misschien ga ik nog even alle collectibles verzamelen ofzo.

[ Voor 18% gewijzigd door DutchEZmoder op 11-06-2014 16:42 ]

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Pykow schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:23:
Games hebben tegenwoordig niet zoveel uren meer.
je betaald 10 euro per uur en er zijn uitzonderingen zoals GTA.

Zolang het verhaal maar boeiend blijft (tenminste wat je moet doen en niet de lange filmpjes er tussen door)
Bij troep spellen wel ja (en mainstream). De rest bij lange na niet :)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
ppFreddy schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:31:
Ik draaide het met slechts 4 GB ram...
Gekkenhuis!

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 14:55

Silence

Godlike

Meeste singleplayer story lines speel je in 10/15 uur uit, wolvenstein en watchdogs heb ik in 3 dagen uitgespeeld. Vond ze beide niet echt super dus ben niet verder gegaan naar collectebels.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand welk spel dit is? Wil Wolfenstein winnen maar kom er echt niet uit.

Pls help :)

http://www.12game.com/the-game-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 09:24
Wat een enorm vermakelijke game! Voor shooternormen vond ik de spelduur nog heel goed meevallen. Je kunt het natuurlijk niet vergelijken met een RPG maar als je de single player van de meeste toppers in het genre hiermee vergelijkt, komt Wolfenstein toch vaak als winnaar uit de bus.

Ik heb een playthrough op Bring 'em on achter de rug en had zo'n 75% van alle collectables gevonden. Via de hoofdstukkenkeuze heb ik ze ondertussen allemaal gevonden.

Ook speelde ik het laatste hoofdstuk even opnieuw op Uber (voor de bijhorende trofee), was best pittig, vooral het laatste gevecht. Het eerste herstartte ik ook om de 2e tijdlijn te activeren. 100% completed dus :-)

Het verhaal voldeed aan de verwachtingen, het neemt zichzelf (gelukkig) nooit al te serieus en de focus blijft zo op heerlijk knallen liggen.

9/10: onderhoudend verhaal, prima beeld en geluid en een geweldige & amuserend speelervaring! Eén van de beste singleplayer shooters die ik de afgelopen jaren speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 23:40

ppFreddy

gewoon Frederik

Haha. Mijn systeem was een Core 2 duo E6750 (@ 3,2 GHz) 4 GB geheugen en een Radeon 3870 met 512 MB. Spel wou natuurlijk niet starten daarmee, dus op zoek naar wat 2e hands spul om de pc te upgraden. Nieuw mobo, R9 270 erbij, AMD FX-8120 en 2 X 8 GB.
Alles kwam binnen, maar de cpu liet op zich wachten, dus toen maar besloten om die grafische kaart in mijn oude systeem te steken. Even geprobeerd, ja! Spel startte, settings op medium en tegen dat de cpu binnen kwam was het spel uitgespeeld :-P

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ondanks dat ik meteen op de hoogste moeilijkheidsgraad ben begonnen, heb ik het idee dat het spel inderdaad rap uit te spelen is.

Het begon erg goed en het level design is ook niet verkeerd (ik had toch meer routes verwacht alleen, vooral losse gebouwen, nu zijn het wel weer erg vaak een set gangen) moet ik toch zeggen dat het niet meer alleen maar plezier is tegen "het einde(?)".

Het ding is namelijk dat de game steeds wat minder skill nodig heeft. Opzich helemaal in lijn met de Wolfenstein legacy hoor, maar toch. De grote gepanserde tegenstanders gaan namelijk ook bij herhaaldelijke hits op hun weakspots niet snel genoeg neer naar mijn mening. De schade die je doet lijkt zo willekeurig. Soms lazer je in 1 hit de normale beefy soldaten neer. Dezelfde soort had voorheen 1 mesje nodig, en nu 2 (of soms 3). Waar voorheen face-shots (dus niet helm-shots) met de AR 1-hit-kill was (logisch ook) gaan ze nu tot 2 maal toen naar de "ik ben gewond animatie" met z'n onsterfelijkheids-frames (dat haat ik in iedere shooter, stop daar nou eens mee ontwikkelaars).

Voor de nog grote baddies moet je soms gewoon 5-6x naar een herlaad punt rennen. Granaat -> weakspot tactics zijn leuk in het begin maar met die eindeloze respawns is dat niet echt meer een optie.

De eerste 5 (ofzo) missies was de moeilijkheidsgraad aangenaam, maar vanaf de brug in het verhaal is het allemaal een beetje willekeur geworden lijkt het.

EDIT:

Oh potverdorie, 10 uurtjes en het was al afgelopen! Ik ging er toch wel vanuit dat ik op de hoogste moeilijkheidsgraad ook de 13 uur aan zou tikken. Niet verwacht dat het verhaal daar al zou stoppen zeg maar.

Het ding is, deze Wolfenstein doet Call of Duty beter dan CoD zelf. Sterker nog aan CoD / BF missies spelen vind ik eigenlijk niet zoveel aan. Dit was wel gewoon een leuk spel. Alleen tja, geen MP waar je nu een hoop tijd in kan zinken. En eigenlijk, de Engine, de wapens, wat perks, alle ingrediënten voor een simpele arena shooter zijn er wel.

Jammer, ik had eigenlijk graag 13 uur gespeeld.

[ Voor 17% gewijzigd door djunicron op 17-06-2014 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Heb hem ook uitgespeeld en vond hem wel okay. Het knallen was lekker maar de diversiteit aan wapens vond ik erg beperkt.

Een aantal zaken vond ik grandioos zoals het lopen op de
spoiler:
maan
andere zaken dan weer wat minder zoals de cutscenes die heel de tijd het spel onderbraken. Verder hebben ze een hoop laten liggen mbt die
spoiler:
geavanceerde techniek
. Hier hadden ze best wel even een wapen van kunnen fabriceren om wat lol te beleven.

Als laatste loopt alles gewoon teveel op rails, dezelfde animaties, je hoeft niet te mikken.... ik vind dat gewoon te lomp. Waarom zou je je een dergelijk spel niet kunnen maken met de bullet dynamics van bv Stalker...

En verder ben ik ook wel blij dat ik mijn 40 gyg weer terug heb. Djeez.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
hosee schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 11:44:
Heb mij ook geamuseerd met dit spel. Vraag mij alleen af wat er van de "Doodsengel" is geworden, DLC misschien?

Maar nu iets anders, Na een uurtje of drie durfde het zaakje vast te lopen met daarna soms een melding van windows dat er te weinig geheugen zou zijn en daarbij komt daar nog bij dat ik het spel altijd moet afsluiten met taakbeheer.
Zou dat te maken hebben met memory-leak? Mijn systeem heeft 8GB aan geheugen dus ja, zou vreemd zijn.
t'Is niet dat ik hier naar een oplossing vis maar gewoon om te weten of iemand van jullie daar ook last van heeft.
Heb nu 16GB ram en geen vastlopers meer.
Vermoed dat het te maken heeft met de ultra settings, gaat in bepaalde situaties naar 7 gig ram gebruik. 8)7

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:47:
Weet er iemand welk spel dit is? Wil Wolfenstein winnen maar kom er echt niet uit.

Micromachines?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Heb ook enorm genoten van deze game die helaas wel wat kort is. Heb alleen de eerste concept art van chapter 1 niet kunnen vinden, iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:00
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:47:

Z: Steel Soldiers :D Heb zelf ook al gereageerd ;)

Oh lol.. was een bericht van juni, niet gezien.

[ Voor 7% gewijzigd door frank131331 op 14-07-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

inmiddels 100% uitgespeeld, ook op uber (anders is niet 100%)
prachtige gameplay, lekker in stijl van wolf maar zoals vele zeggen "te kort"
kun je ḿ voor 25euro oppikken; doen, veel meer dan dat vind ik ḿ niet waard

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eens. Heb met plezier gespeeld maar de korte lengte (in 10 uur uitgespeeld) en saai middenstuk maakten toch dat ik het niet 25 euro waard vond uiteindelijk.

Het begon prachtig. Lekker op Duitsers schieten met akimbo flauwekul gedoe maar eindigde met een sisser. Wel een goed spel hoor, maar het had een retegoed spel kunnen zijn als er minder cutscences in het midden zaten en er meer geweld in de tweede helft zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jancob
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-08 17:07
Zo extreem moeilijk is Wolfenstein the new order niet opzich...
Eerste keer dat ik het speelde was gelijk op uber en ik ging vrij lekker.
Was best te doen op uber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:31
Durango schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:39:
Om te beginnen ben ik meer een online fps fanaat dan sp maar heb me erg vermaakt met Wolfenstein the new order. Het verhaal en de gameplay vond ik top, ook zag het spel er erg mooi uit. Alleen heb het spel (via steam) in 13 uur uitgespeeld :/ Beetje kort voor een hoop centen, ga hem denk ik nog wel een keer spelen op ÜBER speelde hem op BRING EM ON (lekkere relaxe gameplay) Hoe doen jullie het? heb een hoop van die enigma brieven gevonden weet alleen niet wat ik er mee kon (word ook niet verteld in het verhaal of overheen gekeken) Achievents 23/50 maar boeit me niet zo
Misschien een verkeerde vergelijking maar de Rescue Rangers op de Nes speel ik in 30 minuten uit. Ja oké wel na veel trail & fail. Maar dat spel koste toen ruim 120 gulden.
De reden dat we denken dat we vroeger langer met een spel bezig waren is meer omdat we toen jonger en dus minder ervaring hadden in het uitspelen.

Een speedrun Wolvenstein zal ook wel in 5 uurtjes te doen zijn.
We zijn een beetje verwend tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:27
Wat een vette game is het eigenlijk he.. Ik geniet hier echt van. Shooter op 60Fps op de console. Mikt heerlijk, goede en leuke cutscenes tussendoor. 'verhalende' shooter.

Graag meer van dit soort games, dit zie ik liever dan een CoD.

Speel hem nu voor de tweede keer, nu op über en om alle Enigma codes en Goud te vinden. Kan ik mijn eerste Platinum trophy gaan halen :)

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Bintzak schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 20:51:
[...]Misschien een verkeerde vergelijking maar de Rescue Rangers op de Nes speel ik in 30 minuten uit. Ja oké wel na veel trail & fail. Maar dat spel koste toen ruim 120 gulden.
De reden dat we denken dat we vroeger langer met een spel bezig waren is meer omdat we toen jonger en dus minder ervaring hadden in het uitspelen.

Een speedrun Wolvenstein zal ook wel in 5 uurtjes te doen zijn.
We zijn een beetje verwend tegenwoordig.
wanneer je dat wilt?! moet je echt eens de laatse indie-releases op steam/indiedb/kickstarter gaan bekijken; daar zitten (8bit) games tussen met uuuren frustratie en gameplezier. toe geven, had de sp graag wat langer gezien, en ook wel verwacht. toch een geslaagde titel imho

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:27
Vroeger speelde ik Oddworld op de PS1. Dit spel leek voor mij weken, jaren te duren. Het was lastig als 10 jarig ventje.
Nu speel ik de remake op de PS4 en kom er een stuk makkelijker doorheen. Het vinden van alle secrets is wel lastig, maar met wat hulp goed te doen ;)

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan er mij helpen?

Ik zit vast bij chapter 9. daar waar blazkowicz dat materiaal uit het water moet halen. en éénmaal dat ie in het water zit hij een andere uitgang moet zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 18:58:
Wie kan er mij helpen?

Ik zit vast bij chapter 9. daar waar blazkowicz dat materiaal uit het water moet halen. en éénmaal dat ie in het water zit hij een andere uitgang moet zoeken...
Wel eens van een walkthrough gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gatver! tis ZO simpel...kzat het weer veel te ver te zoeken he!
Merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke. Heb nog altijd een probleem bij level 9. Als die deur achter mij sluit, en ik naar mijn wapens kijk heb ik er 3. eenmaal dat ik in het water ben.... heb ik maar 2 wapens over. En natuurlijk is het wapen dat ik nodig heb om die ketting door te schieten er niet bij. ik versta echt niet wat ik verkeerd doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Je laser zit dus niet in je weapon wheel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb RTCW GotYE en die heb ik al meerdere keren uitgespeeld. Elke keer als ik een nieuwe comp heb of gewoon zin in nostalgie, installeer ik het weer.

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1