Hallo allemaal,
Ik wil eindelijk (na lang uitstellen vanwege financiële redenen) een game pc gaan bouwen.
Ik heb op internet wat gezocht en bij vrienden gevraagd en ben nu bij deze build uitgekomen.
Graag jullie mening hierover, graag wat op of aanmerkingen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
voornamelijk gamen, ook voor schoolwerk (ik studeer applicatieontwikkeling op het ROC te Veghel)
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
rond de €1000 excl. monitoren en excl. verzendkosten
Hierover zou ik graag wat input van jullie willen hebben qua goede kwaliteit-prijs verhoudingen van 2 monitoren
Ik heb voor deze gekozen.
Voor de shermen wil ik (samen) niet meer als €200-250 betalen
voor de computer zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
weinig geluid
Ga je overklokken?
nee
Is 8gb RAM voldoende voor deze tijd of is dit nu echt het minimum
Ik wil eindelijk (na lang uitstellen vanwege financiële redenen) een game pc gaan bouwen.
Ik heb op internet wat gezocht en bij vrienden gevraagd en ben nu bij deze build uitgekomen.
Graag jullie mening hierover, graag wat op of aanmerkingen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
voornamelijk gamen, ook voor schoolwerk (ik studeer applicatieontwikkeling op het ROC te Veghel)
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
rond de €1000 excl. monitoren en excl. verzendkosten
Hierover zou ik graag wat input van jullie willen hebben qua goede kwaliteit-prijs verhoudingen van 2 monitoren
Ik heb voor deze gekozen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 2 | BenQ DL2215 Zwart | € 90,13 | € 180,26 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 180,26 | |
Voor de shermen wil ik (samen) niet meer als €200-250 betalen
voor de computer zelf.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4440 Boxed | € 154,- | € 154,- |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 70,- | € 70,- |
| 1 | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 | € 352,60 | € 352,60 |
| 1 | WD Green WD30EZRX, 3TB | € 91,- | € 91,- |
| 1 | Sharkoon T28 | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Crucial CT102464BA160B | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 850W | € 99,95 | € 99,95 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 480GB | € 186,85 | € 186,85 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.065,25 | |
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
weinig geluid
Ga je overklokken?
nee
Is 8gb RAM voldoende voor deze tijd of is dit nu echt het minimum