Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-10 17:45

KoffieNT

banaan

Zie mijn eerdere post. Dat kun je proberen. Jouw probleem lijkt hetzelfde als mijn probleem :).

Aanvulling op mijn post. Sinds ik dat gister heb veranderd met die ethernet-adapters vond hij de eerste 2 keer binnen 30 seconden spelers. Nu ik het een aantal keer gespeeld heb, valt het me op dat het soms toch wat langer duurt (2-3 minuten) en ook een aantal keer dat hij toch weer niets gevonden krijgt.
Het werkt in ieder geval beter dan eerst, maar helemaal flawless is het nog niet.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeroFox
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-09 09:01
Even een update op mijn probleem:
Ik kan mezelf officieel een ezel noemen!

Kwam vandaag uit school en realiseerde me dat er een optie in uplay is om de data te controleren en ja hoor, beschadigde bestanden. Uplay heeft ze automatisch vervangen en het spel werkt weer naar behoren!
Ik snap niet dat ik daar gisteren niet op gekomen ben 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
lord polko schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:51:
Watch Dogs op Windows 7

Online staat er steeds avg waiting time 2-3 minuten.
Maar 'bijna' altijd zegt hij na 5-6 minuten : No players found.
Wel al 1 keer tailing, 1 keer hack kunnen doen. ( 1 op 20 keren vindt hij een player)

Met mobile CTOS wel al 6 keren de race kunnen doen. (Dit lijkt dus normaal)

is dit normaal ? zo weinig spelers die hackable zijn ? Of zijn de Ubisoft servers nog steeds problematisch ?
Geen idee eigenlijk, kan zelf nog helemaal niet online, nat type probleem. opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

HugoBoss1985

Xenotech

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 09:17:
[...]

Ik heb mijn Pagefile helemaal uit staan met 8gb en mijn ram gebruik komt nooit hoger dan 7,1gb
Veder krijg ik de zelfde stotteringen zo wel op low als op ultra met MSAA..
Verder heb ik nog wat goed nieuws er komt een performacne patch aan.
Bedankt voor je inbreng. :D
Hoe lang had je gespeeld tot het gebruik van 7.1gb?
Hoe hoog wordt je pagefile gebruik?
Wat voor hardware heb je verder?

Echt vaag want als ik pagefile uit heb staan dan loopt het vol en dan krijg ik van windows een waarschuwing dat ik geheugen tekort kom!

Nog een raar probleem wat ik gisteren had: mijn MSI Afterburner had wel een overclock ingesteld staan maar de kloks van mijn kaarten draaiden gewoon standaard. :S
Daar kwam ik pas achter na een tijd gamen... en het spel is volgens mij echt GPU bound op een goede i5.(Multiplayer heb ik niet getest.)
Dat denk ik, omdat ik nu met mijn vertrouwde overclock op de grafische kaart veel betere prestaties heb!
Alleen heel af en toe een schokje van 1 seconde ofzo onder het rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09 06:45

Silence

Godlike

Nou die van mij wil niet meer laden.
Als ik op continue druk dan blijft hij op de laatste 10% hangen

Blijkbaar hebben ze er op de PS4 ook last van:
http://community.us.plays...ss-Continue/td-p/43650804

Heeft iemand hier een oplossing voor? Als ik helemaal overnieuw moet beginnen word het een uninstall en koop ik nooit meer een gehyped spel...

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeroFox
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-09 09:01
Silencex schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 23:05:
Nou die van mij wil niet meer laden.
Als ik op continue druk dan blijft hij op de laatste 10% hangen

Blijkbaar hebben ze er op de PS4 ook last van:
http://community.us.plays...ss-Continue/td-p/43650804

Heeft iemand hier een oplossing voor? Als ik helemaal overnieuw moet beginnen word het een uninstall en koop ik nooit meer een gehyped spel...
Heb je al eens de herstel functie in Uplay geprobeerd? Dat heeft mij ook geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sipio schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:41:
Voor de mensen die problemen hadden dat de controls blijven vastzitten waaronder ik, las ergens dat het zou kunnen komen door AMD raptr, heb het vanwege tijdgebrek niet lang genoeg kunnen testen maar heb het uitgezet en in de 5 minuten dat ik heb kunnen testen is het me niet meer gebeurd.

Niet zeker dus of dat het probleem was maar probeer het..
Bedankt voor de tip. Heb er ook last van en heb ook Rapt draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

XeroFox schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 10:41:
[...]

Heb je al eens de herstel functie in Uplay geprobeerd? Dat heeft mij ook geholpen.
Ja al gedaan en blijft nog steeds hangen.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

OPLOSSING VOOR CORRUPTE SAVE GAME:

Navigate to the folder:

C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\savegames\67926a76-de90-4889-8cab-918ac6b11664\274

You will find 4 files in here back them up and put just 1.save back in. Start Watch Dog and load your save it should work.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 22:34

Remi

Moo!

Silencex schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 16:30:
OPLOSSING VOOR CORRUPTE SAVE GAME:

Navigate to the folder:

C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\savegames\67926a76-de90-4889-8cab-918ac6b11664\274

You will find 4 files in here back them up and put just 1.save back in. Start Watch Dog and load your save it should work.
Dit werkt alleen als je nog ergens een savegame hebt staan die nog niet corrupt is. In mijn geval waren zowel de local als de cloud savegame corrupt en kon ik weer opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr4il
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 21:01
Zijn er meer mensen die problemen hebben met multiplayer?
Ik kon gisteren de private lobby met een vriend niet aan de gang krijgen.

Tadaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo als de game wil spelen hoor effen geluid en dan nooit meer geen auto geen stem dus hele niets wat kan ik hier aan doen :( ik draai op windows 8.1 en heb geluid klaart gister geupdate

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:16
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 12:40:
hallo als de game wil spelen hoor effen geluid en dan nooit meer geen auto geen stem dus hele niets wat kan ik hier aan doen :(
Dat is heel vervelend, maar heb je je drivers geupdate? wat zijn je specs? Welke windows versie heb je? Lijkt me wel handig als je mensen om hulp vraagt. Heb je het al op het officiële ubisoft forum/support geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Voor mensen die zoals ik niet voorbij de intro of het startmenu kwamen en/of alleen konden spelen met Uplay in offline modus, probeer dit eens:

So basically, you need to do this, log in uplay online, then click on play, when uplay synchronizes the achievements and the save game, a watch dogs image will pop up, at that exact time unplug your internet or disable it (disconnect it). then watch dogs will load up as it loads while you are in offline mode. So start the game, when you are in game, just plug in your net or connect it while you are in game and uplay is saying that your connection is been lost, we will try to recover it, so when you plug, go to your smartphone and click on online session or online contracts, it will load and the multiplayer will work.

Deze truc werkte voor mij en heb voor het eerst sinds de launch mensen kunnen tailen! _/-\o_

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Tr4il schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:47:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met multiplayer?
Ik kon gisteren de private lobby met een vriend niet aan de gang krijgen.
Same here, het is volgens mij nog een beetje random en hangt er van af of de Uplay servers er zin in hebben. Ik wilde samenspelen met 2 vrienden, maar er was telkens wel iets waardoor 1 van ons niet in de lobby kon, wie er ook hostte. Erg vervelend, hopelijk wordt dit snel gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je last hebt van de aansturing druk dan eens op F8 en loop dan nog maar eens weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ik heb het proberen te googlen en hier te zoeken, maar ik lijk de enige te zijn;

mijn key bindings zijn telkens gereset als ik opnieuw opgestart heb. Heel irritant, omdat ik ongeveer 80% van de key's opnieuw moet binden.

Is dit een cloud sync probleem, iemand anders dit probleem.

Daarnaast loopt het geheel soepel, grafisch gezien, maar om de 4/5 seconde ff een microbuffer, als of er voor een halve seconde slowmo is.

Mijn systeem:

code:
1
2
3
4
5
6
OS = Win7 Ultimate 64bit
mem = 8 gig
videokaart= GTX 780
driverversie = 337.88
settings = via Gforce Experience en manual
via Uplay geactiveerd

Physics van de engine zijn ook waardeloos, auto's sturen echt heel 'hoekig' en wispelturig.

[ Voor 7% gewijzigd door Seesar op 04-06-2014 13:28 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:26

BaT

Ik heb steeds last van CTD's (Nvidia driver 337.88 crashed) - hier schijnen wel meer mensen last van te hebben. Heel irritant, in het begin bijna geen last van gehad en letterlijk uren kunnen spelen.

Nu soms na 7 minuten, dan weer na 20 minuten - laat ik de game aan staan (bv character midden op een groot kruispunt laten staan) en kom ik na een uur terug: niks aan de hand. Andere games hebben helemaal geen problemen en ik heb verder ook geen rare settings (medium textures ed op GTX 760 2GB).

Hier toevallig mensen met hetzelfde probleem? (Heeft volgens mij dus niks met geheugen te maken dat vol loopt - heb overigens 16GB)

edit:
Dit topic op Geforce.com beschrijft precies mijn probleem - rollback naar de 1-na-laatste driver maakt ook geen verschil... Klikkerdeklik

edit2:
Ik heb de game in windowed mode gespeeld (zelfde settings verder - 2 uur achter elkaar) en nu lijkt hij niet meer te CTD-en... was een tip van iemand uit het topic van Geforce.com.

[ Voor 26% gewijzigd door BaT op 04-06-2014 22:24 . Reden: Link naar relevante forumpost op Geforce.com toegevoegd ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucacker
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-04-2019
Als ik Watch Dogs probeer op te starten als SLI aanstaat, crasht hij bij dat scherm waar staat wat de 3 laadicoontjes betekenen, als ik SLI uitzet werkt het allemaal wel. Opzich niet een supergroot probleem, maar het zou wel mooi zijn als ik de graphics wat hoger kan zetten.

Ook start de game altijd op in windowed mode (1920x1080) en moet ik dat elke keer weer terug zetten naar full screen.

code:
1
2
3
4
5
OS = Windows 8.1 update 1 64bit
mem = 16 gig
videokaart= GT755M SLI
driverversie = 337.88
settings = Automatisch laten doen door WD zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-10 17:45

KoffieNT

banaan

Met Alt-Enter kun je switchen tussen Windowed en Full screen. Dan hoef je niet naar je settings te gaan.

Op Gamer.nl plaatste vanmiddag iemand deze link: http://www.crashwiki.com/...e-dll-errors-season-pass/
Wellicht dat daar voor sommigen wat oplossingen tussen staan.

[ Voor 53% gewijzigd door KoffieNT op 04-06-2014 17:19 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Thr!lls schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 01:44:
Voor mensen die zoals ik niet voorbij de intro of het startmenu kwamen en/of alleen konden spelen met Uplay in offline modus, probeer dit eens:

So basically, you need to do this, log in uplay online, then click on play, when uplay synchronizes the achievements and the save game, a watch dogs image will pop up, at that exact time unplug your internet or disable it (disconnect it). then watch dogs will load up as it loads while you are in offline mode. So start the game, when you are in game, just plug in your net or connect it while you are in game and uplay is saying that your connection is been lost, we will try to recover it, so when you plug, go to your smartphone and click on online session or online contracts, it will load and the multiplayer will work.

Deze truc werkte voor mij en heb voor het eerst sinds de launch mensen kunnen tailen! _/-\o_
En nu werkt deze workaround niet meer... En ik maar denken dat de launch problemen van BF4 niet overtroffen konden worden 8)7

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 14:29
code:
1
2
3
4
5
6
OS = Windows 7 prof, nieuwe installatie.
mem = 8 gig
videokaart= club3d royalqueen 7970
Cpu= i5 4570
driverversie = 14.100.0.0
settings = probleem doet zich op alle settings voor

Probleem:

Na ong 2 uur spelen heb ik een zere lage fps(weet niet hoeveel), waardoor het onspeelbaar wordt. Terwijl die in het begin gewoon vloeiend loopt.

Gedaan:
Tempraturen gecontroleerd, zijn van cpu en videokaart beide prima. De cpu komt niet boven de 60, en de grafische kaart komt niet boven de 65.

Ik denk zelf dat het aan me ram geheugen ligt, dat 8gig gewoon niet voldoende is. Als het probleem zich voordoet heb ik nog maar 20mb ram vrij :S. Maar lijkt me wel heel sterk dat je hier 16gig ram voor nodig hebt.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 22:34

Remi

Moo!

regi schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 02:24:
code:
1
2
3
4
5
6
mem = 8 gig
Cpu= i5 4570

Probleem:

Na ong 2 uur spelen heb ik een zere lage fps(weet niet hoeveel), waardoor het onspeelbaar wordt. Terwijl die in het begin gewoon vloeiend loopt.

Gedaan:
Tempraturen gecontroleerd, zijn van cpu en videokaart beide prima. De cpu komt niet boven de 60, en de grafische kaart komt niet boven de 65.

Ik denk zelf dat het aan me ram geheugen ligt, dat 8gig gewoon niet voldoende is. Als het probleem zich voordoet heb ik nog maar 20mb ram vrij :S. Maar lijkt me wel heel sterk dat je hier 16gig ram voor nodig hebt.
Zeer waarschijnlijk je geheugen die vol loopt idd, ik heb er ook last van (8GB). Mijn workaround is het spel opnieuw starten en anders je texture quality omlaag zetten (of je geheugen uitbreiden :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
regi schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 02:24:
code:
1
2
3
4
5
6
mem = 8 gig
Cpu= i5 4570

Probleem:

Gedaan:

I doubt it... Speel het spel ook met 8GB aan RAM, alles op Ultra en ik kan uren achter elkaar spelen en nog steeds goeie FPS hebben (50~60)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 14:29
Hopen dat het met de nieuwe patch iets beter wordt dan. Is wel kut om elke keer watchdogs te moeten herstarten.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Mijn toetsenborden werken niet met dit spel onder Win 7 64 bit.
Geen enkel toetsenbord dus: usb, unifying, draad, draadloos, niks, alleen muis. :?
Alleen Alt-tab en Alt-enter werken wel.

Update: Het toetsenbord werkt wel als in in Uplay de overlay-instelling uit zet, maar dat wordt niet aanbevolen.

[ Voor 35% gewijzigd door Soldaatje op 07-06-2014 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derover90
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 17:11
MEM: 8 GB
GPU: R9 280X
Driver: 14.10 (laatste 'stabiele' editie)

Gisteravond crashte mijn systeem tijdens het spelen van WD, waarschijnlijk door een driverfout van AMD (athans, dat was wat Windows mij vertelde). Verder weinig aandacht aan geschonken, de PC uitgezet en de BBQ aan.. Nu wil ik vanochtend weer verder.. Is mijn savegame corrupt en kan ik niet meer op 'Continue' drukken! Ook het handmatig terugzetten van een savegame zoals hier eerder gemeld is biedt geen oplossing. Ben ik mijn progress definitief kwijt? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik heb de beta 14.6 geinstalleerd, alleen wel zonder de ahci-driver anders start je PC niet meer op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Laatst online: 08:01
Die patch van Ubisoft laat nu wel lang op zich wachten, ik weiger het spel verder te spelen zolang de lag problemen niet opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangsta_playa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 21:41
Remi schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 07:10:
[...]

Zeer waarschijnlijk je geheugen die vol loopt idd, ik heb er ook last van (8GB). Mijn workaround is het spel opnieuw starten en anders je texture quality omlaag zetten (of je geheugen uitbreiden :P ).
Misschien je pagefile eens op 16Gb zetten. Werkte bij mij en ik heb 16Gb RAM dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:30
spel draait boven verwachting goed op mn laptop, alleen vreemde wat ik telkens heb is als ik de main missions doe dat er dan wall textures tevoorschijn komen, heeft iemand hier ook last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo luitjes ik heb vraag bij mij loopt alles zo als het hoort te lopen geen problemen met pc enz..... :) |:(

Heb ander probleem zit in een level waar ik in de kroeg zit met die gast die me iets te drinken aan bied ,hoe kom ik hier weer uit en wat moet ik doen rondjes met nummers enz ????? help aub _/-\o_

zend hulp facebook in box en of mail willemdaniel@outlook.com.

groet gamer .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 14:45
Wat ik eigenlijk iedereen zou aanraden is om de game, hoe moeilijk ook, even neer te leggen tot na de volgende update die binnen een paar dagen gaat komen:

MAJOR GAME FIXES
• Automatically reconstructed corrupted save files which prevented loading to go further than 90%. Some collectibles may remain unrecoverable.
• Fixed the issue preventing players from using hacks in game.

GAMEPLAY FIXES
• Fixed several mission-breaking bugs.
• Fixed minor mission and item-related issues.
• Fixed the issue that caused the empty weapon-wheel.

MULTIPLAYER FIXES
• Fixed several minor respawn issues.
• Fixed some connection and session joining issues.

PC SPECIFIC FIXES
• Fixed graphical glitches on Low & Medium settings.
• Fixed some crashes on SLI configurations.
• Implemented several performance improvements.
• Implemented a few control improvements.
• Fixed issues causing infinite messaging and timing-out when trying to access the Online Shop from the Extras Menu while Uplay is set to Offline mode.
• Fixed issues connecting to a Multiplayer game.
• Implemented several mouse modifications.
• Fixed “Drinking Game” control issue where wrong information was displayed when played with a gamepad.
• Fixed “Chess Game” control issue.
• Fixed bug where the invasion setting was never saved.
• Fixed graphical issues during cut scenes and cinematics.
• Fixed several graphical and texture bugs.
• Removed Vista OS check to prevent false positives.
• Added game version in main menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Na watch dogs gedownload te hebben en het bezig is met installeren krijg ik een error bij stap 17/18, dat is VC++2008 dat er dan op het scherm staat, daarna krijg ik dus een error en die zegt: kan het spel niet starten, controleer of het spel juist is geinstalleerd, neem bij..., heb alle bestanden al eens laten nakijken door uplay(ubisoft), ook dus gedownload van uplay, weet iemand wat dit probleem kan zijn? mijn cpu mss, is een amd fx9590 of gpu R9 290x lightning. Mijn pc zegt ook eerst kan deze app niet lopen. ik heb windows 8.1 pro.

[ Voor 7% gewijzigd door thibautb op 21-06-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ram: 16Gb
Platform: UPlay

Tijdens het spelen van Watch Dogs viel de stroom bij ons uit.
Bij het terug inschakelen gebruikte ik de laatste opslag van het spel op mijn lokale schijf. Dit synchroniseerde direct met de cloud, dus die oude opslag ben ik ook kwijt.
Nu bij het menu scherm is de optie "doorgaan" niet beschikbaar en kan ik enkel op "nieuw spel" klikken.

Denken jullie dat in een volgende patch mijn corrupte files nog hersteld zullen worden? Of kan ik beter meteen opnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:14
Ram: 16GB
Platform Uplay

PC Specs
I7 3820
16GB ram
GTX780TI (Flashed 1250|3600)

Game stotterd/FPS Drops als een idioot op maximum settings. Bij mij heeft de pagefile uitzetten opgelost. Nu loop het weer als een zonnetje. Gebruik ook de E3 texture Mod van TheWorse.

Wat me wel opvalt is is dat het GPU Geheugen gebruik constant maximaal gebruikt is.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:27

Snippertje

Light up your life

Vandaag een nieuwe patch geínstalleerd van Watch Dogs. Daarna de mods er weer overheen, maar nu start het spel wel. Maar komt er één of ander vaag filmpje met allemaal doodshoofden en soms een character van de game erdoorheen. Ik kan het spel dus niet meer spelen? Iemand bekend hiermee? Zal het eens opnieuw installeren kijken of dat soelaas biedt, maar wel beetje vreemd.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Pagina: 1 2 Laatste