Hallo,
Mijn broer wilt zich graag een nieuwe desktop aanschaffen nadat zijn laptop het begeven heeft. Helaas kennen wij beide niet genoeg om zelf iets in elkaar te steken. Daarom wou ik eens voor hulp hier vragen.
Zijn budget is 800-900 euro, liefst niet erboven of te ver erboven. Wij beschikken ook niet over een besturingssysteem hiervoor dus dit zal ook binnen het budget moeten vallen.
Deze desktop is bedoelt voor schoolwerk en ook gamen uiteraard.
Kunnen jullie iets voorstellen?
Ook had ik http://www.medion.com/be/...KOYA+PC+P5321+G/510019057 gezien en vroeg me af hoe de kwaliteit van Medion is. Dit is best wel een mooie prijs voor de specs en incl besturingssyteem. Maar is het ook een slimme keuze in vergelijking met een in elkaar gestoken desktop?
Bedankt voor jullie hulp
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dagelijks gebruik en gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
800-900 EUR (incl besturingssyteem)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Neen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, enige bruikbare van zijn oude laptop is een 500gb harde schijf, die desnoods als externe kan gebruikt worden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Neen
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee dus wellicht niet
Iemand raadde mij hetvolgende aan:
Mijn broer wilt zich graag een nieuwe desktop aanschaffen nadat zijn laptop het begeven heeft. Helaas kennen wij beide niet genoeg om zelf iets in elkaar te steken. Daarom wou ik eens voor hulp hier vragen.
Zijn budget is 800-900 euro, liefst niet erboven of te ver erboven. Wij beschikken ook niet over een besturingssysteem hiervoor dus dit zal ook binnen het budget moeten vallen.
Deze desktop is bedoelt voor schoolwerk en ook gamen uiteraard.
Kunnen jullie iets voorstellen?
Ook had ik http://www.medion.com/be/...KOYA+PC+P5321+G/510019057 gezien en vroeg me af hoe de kwaliteit van Medion is. Dit is best wel een mooie prijs voor de specs en incl besturingssyteem. Maar is het ook een slimme keuze in vergelijking met een in elkaar gestoken desktop?
Bedankt voor jullie hulp
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dagelijks gebruik en gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
800-900 EUR (incl besturingssyteem)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Neen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, enige bruikbare van zijn oude laptop is een 500gb harde schijf, die desnoods als externe kan gebruikt worden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Neen
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee dus wellicht niet
Iemand raadde mij hetvolgende aan:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 166,- | € 166,- |
| 1 | ASRock B85 Pro4 | € 59,50 | € 59,50 |
| 1 | Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC DUAL-X | € 259,- | € 259,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 47,12 | € 47,12 |
| 1 | Corsair Carbide 300R | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 24,95 | € 24,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 67,04 | € 67,04 |