Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil graag een nieuwe smartphone kopen (ga van iphone naar android, hoezé) van tussen de 250 en de 350/400 euro. Nou zat ik te kijken naar de Ascend P6 van Huawei en de Desire 610 van HTC. De bouwkwaliteit van de P6 staat me wat meer aan, à la Iphone met het stevige aluminium maar ik hoor wat slechtere dingen over de performance van de telefoon.
De Desire 610 is wat meer plastic, alhoewel me dit niet stoort, hoor ook dat hij goed snel blijft.

Is er iemand die toevallig ervaring heeft met beide toestellen en die me wat advies kan geven? Of eventueel een heel ander toestel voor deze prijs kan aanbevelen met een scherm van max. 5 inch.

Alvast bedankt _/-\o_

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
OnePlus One zou medio volgende maand beschikbaar moeten zijn. En dan krijg heeeeel wat meer waar voor je geld.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:28
Nexus 5?
Veel meer waar voor je geld..

Verwijderd

Topicstarter
Momus schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:04:
OnePlus One zou medio volgende maand beschikbaar moeten zijn. En dan krijg heeeeel wat meer waar voor je geld.
Idd goede specs zie ik. Alleen lees ik ook dat ze werken via een invite system en je dus niet zomaar de telefoon zult kunnen kopen, ik weet niet precies hoe het werkt? Ook is het een 5.5 inch scherm. Wil graag een makkelijk te pocketen telefoon dus maximaal 5 inch het liefst.

Verwijderd

Topicstarter
dutchgio schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:12:
Nexus 5?
Heb ik naar gekeken, alleen is helaas niet uitbreidbaar met een Sd kaartje en de 32gb versie is ~450 euro :-(
Anders was het hem dat geworden.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:13:
[...]

Idd goede specs zie ik. Alleen lees ik ook dat ze werken via een invite system en je dus niet zomaar de telefoon zult kunnen kopen, ik weet niet precies hoe het werkt? Ook is het een 5.5 inch scherm. Wil graag een makkelijk te pocketen telefoon dus maximaal 5 inch het liefst.
Vanaf medio juni zou hij gewoon beschikbaar moeten zijn. Zonder invite.
Qua prijs/kwaliteit zeker het overwegen waard, ondanks de 5,5 inch.

Verwijderd

Topicstarter
Momus schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:18:
[...]

Vanaf medio juni zou hij gewoon beschikbaar moeten zijn. Zonder invite.
Qua prijs/kwaliteit zeker het overwegen waard, ondanks de 5,5 inch.
Zeker een ontzettend goede telefoon maar net iets te groot voor mijn smaak. Ik vraag af hoe ze hem zo goedkoop hebben kunnen houden met die specs.
dutchgio schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:12:
Nexus 5?
Alhoewel ik hem bij Wehkamp.nl voor 393,50 inclusief verzendkosten zie.. Toch maar eens overwegen.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:50

13art

Moderator Mobile
--> MAA
Ook help uit de titel gehaald.

[ Voor 47% gewijzigd door 13art op 28-05-2014 18:15 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• digital_ownage
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 07:08
Oppo Find 7a. YouTube: Oppo Find 7a Review! Dit is een uitgebreide review.. Fantastische telefoon.
Pagina: 1