Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsfortyseven
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-09 16:57
Niet zeker of dit het juiste subforum is.

Ik probeer al bijna een week mijn @live.nl account in te komen, maar telkens krijg ik de melding dat ik het account moet valideren. Geen probleem zou je zeggen, ware het niet dat het secundaire emailadres waar ik een code heen kan laten sturen niet bestaat, en dat het antwoord op mijn geheime vraag niet goed wordt gekeurd, terwijl ik echt heel zeker weet dat dit de juiste is. Zelfs bij 1 keer proberen krijg ik meteen de melding dat ik teveel onjuiste antwoorden heb ingevoerd.

Klantenservice kan mij niet helpen, en ook via het alternatieve herstelformulier, te vinden op https://account.live.com/acsr helpt mij niet verder, omdat ik telkens een geautomatiseerd bericht krijg dat de antwoorden onvoldoende zijn, terwijl ik alle benodigde en juiste informatie invul. Heeft iemand een suggestie hoe ik dit op kan lossen, want ik ontvang al mijn mail van zowel werk als school op dit adres.

Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:59
Volgens mij kan je toch gewoon doorklikken dat je wel in de inbox komt, maar dat pas over 30 dagen de beveiligings dingen aangepast kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsfortyseven
analogworm schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:53:
Volgens mij kan je toch gewoon doorklikken dat je wel in de inbox komt, maar dat pas over 30 dagen de beveiligings dingen aangepast kunnen worden?
Nee, ik moet meteen valideren dat het wel mijn account is, wat dus niet lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsfortyseven
analogworm schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:53:
Hee, das gek, kan er nu opeens wel bij! Thanks
Na overal heen te hebben geklikt kom ik uiteindelijk weer bij hetzelfde uit, nog niet opgelost dus :/

[ Voor 15% gewijzigd door nielsfortyseven op 27-05-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Ja precies, nu gelijk ook even een wachtwoord manager als keepass gebruiken, zodat je ook al die suffe vragen enzo nooit meer vergeet. (wel zorgvuldig met je database om gaan natuurlijk).

En zodra je weer full acces hebt even je secundaire email adres / telefoon nummer invoeren, mett two factor natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsfortyseven
Ik dus in beeld van: heb je een wijziging van je beveiligingsgegevens aangevraagd, dan klik ik ja dat was ik, vervolgens staat er dus je account blijven gebruiken, ik klik op volgende, maar dan kom ik weer bij het scherm dat het account gevalideerd moet worden omdat er mogelijk iemand anders gebruik van maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:40
Ik heb dit jaren geleden met mijn hotmail account gehad.
Destijds even gebeld naar een nummer(??), wat vragen beantwoord. Denk hierbij aan contactpersonen en mailtjes die je afgelopen tijd hebt ontvangen. Binnen paar minuten had ik weer toegang!

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
oja, als je nou voor de volgende keer ook nog ff je herstelcode ergens opschrijft/opslaat (in keepass bijv) heb je ook zo weer toegang. Maar toegegeven, ik had laatst ook gezeik ermee. Vind het maar een irritant proces.

En als je bij het valideren nou aangeeft dat je dat gebruikte email adres niet meer hebt? Als het goed is kan je dan een nieuw adres opgeven en krijg je na 30 dagen daarin een mailtje dat je je account weer kan herstellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsfortyseven
analogworm schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:30:
oja, als je nou voor de volgende keer ook nog ff je herstelcode ergens opschrijft/opslaat (in keepass bijv) heb je ook zo weer toegang. Maar toegegeven, ik had laatst ook gezeik ermee. Vind het maar een irritant proces.

En als je bij het valideren nou aangeeft dat je dat gebruikte email adres niet meer hebt? Als het goed is kan je dan een nieuw adres opgeven en krijg je na 30 dagen daarin een mailtje dat je je account weer kan herstellen..
Die optie verschijnt bij mij niet. Kan alleen kiezen voor het niet bestaande adres of beveiligingsvraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsfortyseven
Klantenservice is overigens ook 1 dikke fail, aan de telefoon en de livechat wordt ik constant maar gemeld dat ik een supportticket moet maken, waar niet eens op gereageerd wordt, terwijl ze beloven dat je binnen 24 uur een antwoord krijgt.
Pagina: 1