Toon posts:

Regiovrije blurayspeler

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op zoek naar een regiovrije blurayspeler. Nu zag ik er een op Ebay voor $140 maar die komt met de verkeerde stekkeraansluiting (3-polig), kan ik dit aanpassen? Aangezien ik in Nederland bij de verschillende webwinkels geen regiovrije speler tegenkom voor ongeveer €100,- (misschien kent een van jullie een bepaald type die regiovrij is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-10 15:17

mr.paaJ

generatie cmd+z

Als het een 220V apparaat is kun je er een reisstekker aanhangen.
Een gecertificeerde Blu-Ray speler is in principe niet standaard regiovrij. Weinig keus dus in de gangbare merken. Vaak kun je het wel modden maar goedkoop is het allemaal niet.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn er genoeg zie;

http://www.ebay.com/sch/i...e+blu+ray+player&_sacat=0

Alleen op de een of andere manier vind ik ze in Nederland niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
Hiervoor heb ik op Marktplaats een Panasonic DMP-BD60 gekocht en in Engeland een modchip besteld. Deze chip heb ik nog niet binnen, dus ik weet nog niet of het allemaal werkt. Zodra de chip binnen is en ik deze heb geïnstalleerd zal ik hier een update posten. :)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:09

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:50:
Hoi,

Ik ben op zoek naar een regiovrije blurayspeler. Nu zag ik er een op Ebay voor $140 maar die komt met de verkeerde stekkeraansluiting (3-polig), kan ik dit aanpassen? Aangezien ik in Nederland bij de verschillende webwinkels geen regiovrije speler tegenkom voor ongeveer €100,- (misschien kent een van jullie een bepaald type die regiovrij is?)
Je kunt gewoon de stekker erafknippen, en elke andere eraan zetten, dus dat is geen probleem.
Wel moet je er dan op letten dat de apparaten geschikt zijn voor het europese stroomnet (230V/50Hz.)

[ Voor 5% gewijzigd door heuveltje op 27-05-2014 14:03 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wil niet gaan knutselen. Gewoon een speler die alles af kan spelen, ze zijn er maar in Nederland schijnbaar onvindbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
Vaak is net netsnoer niet vast aan het apparaat bevestigd, maar is deze achterin geplugd. Dan plug je gewoon een netsnoer met Europese stekker in de speler.

www.teamgenie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Dat zijn dan allemaal gemodde spelers en duurder dan de basisversies hier.
Maar die kun je dan inderdaad gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DuDePrOdUcTiOnS schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:08:
Vaak is net netsnoer niet vast aan het apparaat bevestigd, maar is deze achterin geplugd. Dan plug je gewoon een netsnoer met Europese stekker in de speler.
Dat is dus juist niet het geval. Ik heb bijvoorbeeld een Philips en daar zit het snoer dus in het apparaat. Inmiddels contact gehad met BCC, Blurayspelershop.nl, MediaMarkt allen geen regiovrije blurayspelers. Ze zijn gewoon verkrijgbaar en helemaal niet gemod ofzo aangezien ze gewoon van een Toshiba afkomen en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:19

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Bij veel DVD spelers is het mogelijk om via een service menu de regio code te veranderen. Op het net zijn de sites wel te vinden hoe in welk model bij zo'n menu te kome, zal voor blue ray toch ook te vinden zijn?

Ja dus: http://www.videohelp.com/dvdhacks

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt dat is er alleen wanneer gemod vervalt garantie en dat is nogal kutjes :) Er zijn gewoon regiovrije spelers, maar het is toch vreemd dat ik er nergens een kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

DVD regio kan meestal via een code, Blu Ray regio moet voor zover ik weet hardwarematig. Affabriek regiovrij zijn ze niet, dan mogen ze snel daarna uberhaubt geen Blu Ray spelers meer verkopen.

Maar koop er een die 220V aankan en zet er een reisstekker aan, hoef je niets te slopen en kun je het gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:14:
[...]

Dat is dus juist niet het geval. Ik heb bijvoorbeeld een Philips en daar zit het snoer dus in het apparaat. Inmiddels contact gehad met BCC, Blurayspelershop.nl, MediaMarkt allen geen regiovrije blurayspelers. Ze zijn gewoon verkrijgbaar en helemaal niet gemod ofzo aangezien ze gewoon van een Toshiba afkomen en dergelijke.
Ik heb hier 2 stuks Panasonic spelers staan (eentje om te modden naar regio-vrij) en die zijn beiden met afneembaar netsnoer, vandaar mijn aanname.. :)
mr.paaJ schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:33:
DVD regio kan meestal via een code, Blu Ray regio moet voor zover ik weet hardwarematig. Affabriek regiovrij zijn ze niet, dan mogen ze snel daarna uberhaubt geen Blu Ray spelers meer verkopen.

Maar koop er een die 220V aankan en zet er een reisstekker aan, hoef je niets te slopen en kun je het gewoon proberen.
Klopt, af-fabriek BD regio vrij is zeldzaam omdat het volgens mij gewoon niet past in de specificaties. De regio-codes van de DVD spelers (en dus ook het DVD gedeelte van de BD spelers) zijn door de meeste fabrikanten inmiddels al opgegeven volgens mij.. :p

www.teamgenie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mr.paaJ schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:33:

220 kunnen ze niet aan

http://www.ebay.com/itm/2..._trksid=p3984.m1555.l2649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:50:
Hoi,

€ 100 lijkt me niet realistisch voor een regiovrije BR-speler. Ze moeten namelijk gemod worden omdat de licentie die nodig is om BR-spelers te maken gewoon geen regiovrije spelers toestaat. Maar op stegen.com vind je vanaf € 199 regiovrije spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Sommigen wel, ik klikte op een Sony, die kan wel 220 hebben.
En anders zet je er een omvormer tussen, werkt ook prima.

[ Voor 11% gewijzigd door mr.paaJ op 28-05-2014 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:44

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:24:
Er zijn gewoon regiovrije spelers, maar het is toch vreemd dat ik er nergens een kan vinden?
Dan zoek je niet goed :)
http://www.jvbdigital.nl/...yers&page=title&title=734

Heb je meteen de beste alles speler op de markt.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:09

heuveltje

KoelkastFilosoof

daffie82 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:01:
[...]

Dan zoek je niet goed :)
http://www.jvbdigital.nl/...yers&page=title&title=734

Heb je meteen de beste alles speler op de markt.
Die zit maar 6 X over budget :?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:44

daffie82

Minisforum UM773 Lite

I know, maar met zijn budget wens ik hem enorm veel succes ...

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
Nou, het is gelukt. Ik heb wel ergens anders nog een andere modchip moeten bestellen omdat de eerste niet geleverd werd en de leverancier totaal geen respons op email of wat dan ook gaf. Gelukkig betaald met PayPal en het volledige bedrag teruggekregen. Daarna ergens anders een chip besteld die nog goed koper is ook, de huidige ingestelde regio op het display kan tonen en binnen 3 dagen thuisbezorgd was. Totale kosten: 60 Euro, 30 voor de blu-ray speler op Marktplaats.nl en 30 voor de modchip, plus een uurtje solderen.

Wanneer de speler uit staat (standby) druk je op de afstandsbediening op 1, 2 of 3 om regio A, B of C in te stellen, dan meldt het display "REG A", "REG B" of "REG C". Gisteren gemod en getest en het werkt als een tiet! :)

www.teamgenie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inmiddels al wat opgeschoten ????

mss is dit wat:

http://www.stegen.com/nl/...4500r-8806088114514.html#
Pagina: 1