Hallo mensen,
Ik wil graag wat hulp bij het samenstellen van een nieuwe game pc waar ik uiteindelijk weer een jaartje of 3 mee vooruit kan. Hieronder heb ik al een build gemaakt. Als je op of aanmerkingen hebt of verbeteringen dan hoor ik het graag. Ter info ik ga mijn pc niet overklokken.
• Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Voornamelijk gamen.
• Wat mag het systeem gaan kosten?
800 euro iets erover heen is niet erg.
• Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Heb een midi tower basis systeem behuizing met een dvd rw erin en heb nog een oude hardeschijf liggen.
• Wat denk je allemaal nodig te hebben?
8 gb geheugen kaart , een goede videokaart dat ik Battle field 4 op max kan spelen.
SSD 240 gb is voldoende kan ik in de toekomst nog uitbreiden.
• Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Zou graag met de tijd mee gaan dus daarom zou ik het liefst al voor een Intel i 7 processor gaan.
• Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Liefst qua geluidniveau zo stil mogelijk.
Is de standaard koeling zo voldoende?
Ik wil graag wat hulp bij het samenstellen van een nieuwe game pc waar ik uiteindelijk weer een jaartje of 3 mee vooruit kan. Hieronder heb ik al een build gemaakt. Als je op of aanmerkingen hebt of verbeteringen dan hoor ik het graag. Ter info ik ga mijn pc niet overklokken.
• Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Voornamelijk gamen.
• Wat mag het systeem gaan kosten?
800 euro iets erover heen is niet erg.
• Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Heb een midi tower basis systeem behuizing met een dvd rw erin en heb nog een oude hardeschijf liggen.
• Wat denk je allemaal nodig te hebben?
8 gb geheugen kaart , een goede videokaart dat ik Battle field 4 op max kan spelen.
SSD 240 gb is voldoende kan ik in de toekomst nog uitbreiden.
• Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Zou graag met de tijd mee gaan dus daarom zou ik het liefst al voor een Intel i 7 processor gaan.
• Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Liefst qua geluidniveau zo stil mogelijk.
Is de standaard koeling zo voldoende?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 184,70 | € 184,70 |
| 1 | Gigabyte GA-H97-D3H | € 86,04 | € 86,04 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 276,65 | € 276,65 |
| 1 | Antec One | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 24,95 | € 24,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Cooler Master VS V650S | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 240GB | € 92,05 | € 92,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 850,24 | |
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2014 20:47 ]