Hoi beste tweakers,
Ik zou graag mijn pc willen upgraden zodat ik terug mee kan met al de nieuwe gaming heisa.
Zouden jullie mij kunnen helpen met wat advies?
- Ik zou de pc voornamelijk gebruiken om te gamen. ( ik speel World Of Warcraft, csgo, ..)
- Zou deze setup future proof genoeg zijn voor, laat ons zeggen, de komende 3 jaar?
- Ook zou ik mijn processor willen overclocken; daarom ook het duurdere moederbord. Ik had ook nog getwijfeld om dat nieuwe Asus Republic Of Gamers Z97 bordje te nemen met de nieuwe chipset. (wat denken jullie?)
- Past die scythe mugen 4 in mijn case?
- Is een SSD de moeite, wat is jullie ervaring? (ik las in heel wat reviews dat ze verminderen in prestatie na een jaar)
- Kan mijn voeding deze upgrade aan?
Deze heb ik momenteel al:
Dit zou ik graag willen bestellen:
Kleine edit: het budget mag wel wat overschreden worden, maar ik had 750 zowat als "richtbudget".
Ik zou graag mijn pc willen upgraden zodat ik terug mee kan met al de nieuwe gaming heisa.
Zouden jullie mij kunnen helpen met wat advies?
- Ik zou de pc voornamelijk gebruiken om te gamen. ( ik speel World Of Warcraft, csgo, ..)
- Zou deze setup future proof genoeg zijn voor, laat ons zeggen, de komende 3 jaar?
- Ook zou ik mijn processor willen overclocken; daarom ook het duurdere moederbord. Ik had ook nog getwijfeld om dat nieuwe Asus Republic Of Gamers Z97 bordje te nemen met de nieuwe chipset. (wat denken jullie?)
- Past die scythe mugen 4 in mijn case?
- Is een SSD de moeite, wat is jullie ervaring? (ik las in heel wat reviews dat ze verminderen in prestatie na een jaar)
- Kan mijn voeding deze upgrade aan?
Deze heb ik momenteel al:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Zalman Z7 Plus (Zwart) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Builder CX500 V2 | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Dit zou ik graag willen bestellen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 193,29 | € 193,29 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z97 MAXIMUS VII RANGER | € 147,94 | € 147,94 |
| 1 | Gigabyte GA-Z87X-D3H | € 115,54 | € 115,54 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 272,95 | € 272,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 35,40 | € 35,40 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 61,55 | € 61,55 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 69,49 | € 69,49 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 896,16 | |
Kleine edit: het budget mag wel wat overschreden worden, maar ik had 750 zowat als "richtbudget".
[ Voor 38% gewijzigd door ayrton9810 op 26-05-2014 22:55 . Reden: lay-out en typos ]