Post hier je gameplay filmpjes! - Deel #1

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:59
Post hier je gameplay filmpje(s)! - Deel #1
Post hier je gameplay filmpjes - deel 1

Welkom!
Van harte welkom bij het eerste deel van het 'Post hier je gameplay filmpje!'-topic. Hier kun je met alle liefde en passie jouw gameplay filmpjes vertonen aan de rest van Tweakers.net - en de wereld natuurlijk. ;)

Heb je een gave sessie achter de rug, een stoere stunt uitgehaald, gewoon lekker een potje lopen klooien of heb je de perfecte walthrough? Dan is dit de plek binnen GoT waar je het kunt laten zien. :*)

Spelregels!
Share is het kernwoord van dit topic; samen zullen wij samen alles delen. ;) Echter, aan dat delen zitten wel een aantal spelregels* verbonden om het topic zo overzichtelijk mogelijk te houden. :)
  • Bij voorkeur worden de filmpjes gedeeld via YouTube en wordt daarbij de juiste insluitcode ([video]) gebruikt;
  • Vermeld bij het filmpje duidelijk om welk spel het gaat, op welk platform (PC, Xbox, PlayStation etc.) het spel is gespeeld, welke tool je hebt gebruikt en natuurlijk wat het filmpje het delen waard maakt. :);
  • For our viewing pleasure worden de filmpjes in hoge resolutie (min. 720p) geplaatst en gedeeld;
  • Ga niet lopen vitten op iemand zijn filmpje. Het is natuurlijk mogelijk dat je een filmpje niet leuk vindt, maar laat de maker/deler in zijn waarde;
  • Have fun! O+
*Deze spelregels zijn uitbreidbaar als de situatie daar om vraagt. :)

En verder...
Het maken en uploaden van gameplay filmpjes kan op verschillende manieren. In dit onderdeel zal ik, in het kort, een aantal tools uit- en toelichten.

Fraps (PC)
Dit programma is, met name voor de computergebruikers, een bekende. Dit programma draait op de achtergrond, is simpel in gebruik en stelt de gebruik in slechts enkele muisklikken in staat om een gameplay filmpje te maken.

Nvidia - ShadowPlay (PC)
Nvidia's eigen videocapture software die, vanuit de GeForce Experience Software, op de achtergrond je gameplay bijhoudt en registreert. Je hebt als gebruiker volledige controle over wat er wordt bijgehouden, in welke kwaliteit en voor de fanatieke gamer: je kunt zelfs direct streamen naar Twitch. :)

Upload Studio (Xbox One)
In combinatie met Game DVR kan de gebruiker met Upload Studio heel gemakkelijk gameplay videos bewerken en uploaden. De videos worden dan geupload naar de server van Upload Studio. Als je het filmpje op YouTube wilt plaatsen kun je het filmpje naar je OneDrive uploaden om hem via de computer op YouTube te plaatsen.

ShareFactory (PlayStation 4)
De ShareFactory-applicatie lijkt in veel opzichten op Upload Studio van Xbox One. De gebruiker kan heel simpel een filmpje bewerken en uploaden naar social media of een externe schijf.

Tips en/of tops?
Heb je aanbevelingen, tips en/of opmerkingen over de OP? Let me know! Dat kan via een DM of een bericht in het topic. :)

Voor de rest: share! :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 01-09-2016 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Natuurlijk begint de TS met delen. ;)

[YouTube: http://youtu.be/Bs483woNu5U]
[list]
• Game: Forza Motorsport 5;
• Platform: Xbox One;
• Tools: Game DVR i.c.m. Upload Studio.

Gewoon een heerlijk rondje 'scheuren' met de Lotus E21 (2013) Formule 1 raceauto. Wat een wagen! Dat ding plakt letterlijk aan de weg. Daarnaast daagt de auto je uit om sneller te gaan en om die ene bocht in een hogere snelheid te nemen. Wat een kick om met 240+ km/u een bocht te nemen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Leuk zo'n topic :) Hier komt dan de mijne. Ik heb dit ooit in het BF4 topic geplaatst, dacht gelijk maar hier gooien ;)

Game: Battlefield 4
Platform: PlayStation 4;
Tools: Game Share icm Premiere Pro op OSX

Een compilatie waar ik een aantal heli's neer haal en mensen kill. Was mn eerste gameplay video, vond het wel leuk om te delen :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exepti0n
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online

exepti0n

_o-

Je verwacht het wel een beetje en je wordt nog op je wenken bediend ook; +1 voor de getimede "Boom"s ;)

Volvo XC40 SMSR Plus (MY24)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
ASNNetworks schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:27:
Leuk zo'n topic :) Hier komt dan de mijne. Ik heb dit ooit in het BF4 topic geplaatst, dacht gelijk maar hier gooien ;)

[video]

Game: Battlefield 4
Platform: PlayStation 4;
Tools: Game Share icm Premiere Pro op OSX

Een compilatie waar ik een aantal heli's neer haal en mensen kill. Was mn eerste gameplay video, vond het wel leuk om te delen :)
Heel gaaf! :D Leuk inderdaad de 'Boom!' die precies gelijk met het neerknallen van de heli's te horen is. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:40

Niellie41

[object Object]

Vorig jaar had ik een heel gaaf gevecht in iRacing. Voor degene die iRacing niet kennen, deze sim heeft alleen een multiplayer. Je rijdt dus altijd tegen andere mensen. Dat maakt iRacing zo gaaf.

Deze race reed ik in de top split. Het is een soort match making en dit was het sterkste veld van deze race. Aan de nummers op de auto kan je zien waar ik eigenlijk zou moeten finishen, gebaseerd op rating. Omdat ik #12 heb, zou ik theoretisch als 12e moeten finishen. Deze race ging heel erg goed en de laatste vier rondjes had ik een super mooi gevecht met de #4 (ook een Nederlander btw).

De volgende video is al een aantal jaar oud, maar het was wel een van mijn beste finishes ooit. De race winnen met 0.001 seconde. :*)

Game: iRacing
Platform: PC
Tools: Fraps icm Adobe Premiere Pro & After Effects

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:47

Mortum

Moderator Discord / TFV & AWM

Prutser!

van de periode toen ik nog fanatiek BF3 speelde:
dit was overigens mijn eerste tank vs air kill!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Xzpg9Ud-AZY]

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Omdat mijn huidige upload niet toereikend is upload ik niet veel maar zeker niet in hogere resoluties.
Heb toch wat online staan:

Game: Dirt 3
Tools: Fraps icm Sony Vegas studio
Quality: Helaas 480P

[ Voor 4% gewijzigd door solique op 27-05-2014 11:13 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:00
[[url="https://www.youtube.com/watch?v=sml5HVX_2RU]video[/url]]
[/quote]
Al tijdje oud gemaakt via Hauppage capture card 8)

Nu weer nieuwe capture card dus binnenkort even nieuwe maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Niellie41 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:50:
Vorig jaar had ik een heel gaaf gevecht in iRacing. Voor degene die iRacing niet kennen, deze sim heeft alleen een multiplayer. Je rijdt dus altijd tegen andere mensen. Dat maakt iRacing zo gaaf.

Deze race reed ik in de top split. Het is een soort match making en dit was het sterkste veld van deze race. Aan de nummers op de auto kan je zien waar ik eigenlijk zou moeten finishen, gebaseerd op rating. Omdat ik #12 heb, zou ik theoretisch als 12e moeten finishen. Deze race ging heel erg goed en de laatste vier rondjes had ik een super mooi gevecht met de #4 (ook een Nederlander btw).

[video]
Dat commentaar maakt het ook helemaal af! :*) Is dat een teamgenoot die jou instructies geeft vanaf 'de zijlijn'? Ik heb namelijk geen idee hoe dat in zijn werk gaat. :)
Mortum schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:00:
van de periode toen ik nog fanatiek BF3 speelde:
dit was overigens mijn eerste tank vs air kill!
[video]
Nice! :D
solique schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:09:
Omdat mijn huidige upload niet toereikend is upload ik niet veel maar zeker niet in hogere resoluties.
Heb toch wat online staan:

Game: Dirt 3
Tools: Fraps icm Sony Vegas studio
Quality: Helaas 480P

[video]
Zo, ik had hem al 200 meter na de start tegen een boom aan geparkeerd denk ik. :P

[quote][[url="https://www.youtube.com/watch?v=sml5HVX_2RU]video[/url] Al tijdje oud gemaakt via Hauppage capture card 8) Nu weer nieuwe capture card dus binnenkort even nieuwe maken :9 [/]

Zo beter denk ik. ;) Road rage! >:)

En looking good, keep 'm coming guys! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Yonix schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:02:
Dat commentaar maakt het ook helemaal af! :*) Is dat een teamgenoot die jou instructies geeft vanaf 'de zijlijn'? Ik heb namelijk geen idee hoe dat in zijn werk gaat. :)
Dat is de spotter. Bij oval racing hebben ze iemand boven op de tribune staan om de coureur te helpen zien wat er om hem heen gebeurd. Dit zit standaard in het spel en is automatisch, maar deze hoor je alleen als je rijdt. Tegenwoordig kan je ook echte andere spelers voor je laten spotten.

Hier kan je heel goed horen hoe het in het echt er aan toe gaat:

Voor de video heb ik deze zelf er bij geplaatst omdat het de video afmaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:00
[...]

[...]

Nice! :D

[...]

Zo, ik had hem al 200 meter na de start tegen een boom aan geparkeerd denk ik. :P

[...]

[video]
Zo beter denk ik. ;) Road rage! >:)

En looking good, keep 'm coming guys! :D
*O* d:)b Ik ben een noob in html codes :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

[...]

Was soms ook meer reflex waardoor de auto nog binnen het parkour bleef dan ergens in de bomen maar was wel een leuke run. Had nog genoeg anderen ook online maar nooit geupload, wel wat korte clips nog online staan met acties. Komt misschien ooit nog.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb nog een iRacing filmpje uit den ouden doosch.
Er is wel wat achtergrond informatie nodig, want anders snap je het niet helemaal.

In iRacing rijden ze normaal heel netjes door het safety rating systeem. Heel simpel gezegd, wanneer je steeds crasht of van de baan gaat, daalt je rating. Wanneer je races uit rijdt zonder schade, stijgt deze rating. Maar er is één fun serie waarbij deze rating niet telt en je ziet meteen dat de standaard op de baan meteen daalt. Net zoals bij public servers bij andere race titels. In dit filmpje rijd ik in deze fun serie en het is meestal meer overleven dan racen. :P

Hier rijd ik ook op een super speedway. Hier rijd je gewoon vol gas en moet je door middel van draften en bumpen naar voren zien te rijden. Op dit soort banen moet je ook met elkaar samenwerken. Dit lijkt makkelijk, maar dat is het zeker niet! Je hoeft je voorganger maar net verkeerd te raken en hij (en waarschijnlijk jij ook) spint.

Deze fun serie is wel heel goed om je wreck avoidance te trainen. :+

game: iRacing
platform: PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Vanavond twee mooie momenten gehad tijdens een sessie Watch_Dogs.

Allereerst 'Death by IED':
[YouTube: http://youtu.be/_vlVKA-jO1k]
En later heb ik nog staan te genieten van wat 'Gas Station Fireworks':
[YouTube: http://youtu.be/9O0Mcd15jsk]
Deze momenten zijn toch wel het delen waard vind ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Zijn er hier gamers die de PlayStation 4-exclusive 'P.T.' al hebben gespeeld? Damn, wat een freaky, scary game. :o Blijkbaar is het een teaser voor de nieuwe Silent Hills-game, maar ik durf hem niet meer (uit) te spelen. :P

[YouTube: http://youtu.be/iW7jJhGyZRk]

Hier een fragment waarna ik toch wel even moest stoppen, omdat mijn hart in mijn keel zat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Na een lange tijd heb ik weer eens een iRacing (PC) video gemaakt. Deze keer heb ik alles opgenomen met OBS en bewerkt in Premiere Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Vanmiddag tijdens het spelen van Dragon Ball: Xenoverse twee momenten gehad die, naar mijn mening, toch wel het delen waard zijn. ;)

Allereerst het moment waar ik tegelijkertijd met (NPC) Super Saiyan Goku een Kamehameha-aanval richt op Frieza. Dat moment was voor mij het besef dat dit spel toch wel érg cool is, want hoe gaaf is het om je eigen personage naast Goku te zien vechten? Héél gaaf! :*)

[YouTube: http://youtu.be/3rDoLYHTx8Q]
Het tweede moment was het euforische moment waar ik ein-de-lijk de 'Kaioken X20'-skill ontgrendelde. De betreffende missie heb ik wel zeker 20 keer (;)) gespeeld, omdat items en skills in een 'random order' worden vrijgegeven tijdens Parallel Quests. Eén keer spelen garandeerd je dus niet dat ene toffe item.

[YouTube: http://youtu.be/q1rySgPIa_I]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:34

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Wist niet dat dit topic bestond :)

Hieronder een filmpje van imo de beste FPS van de afgelopen jaren. Titanfall. Het geluid loopt wel achter op een of andere manier.

En ter ere van de stand alone van Wolfenstein later dit jaar. De difficulty settings. Daarin blinkt het spel al uit :P

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-03-2015 19:09 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
uchiha tijntje schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 19:05:
Wist niet dat dit topic bestond :)

Hieronder een filmpje van imo de beste FPS van de afgelopen jaren. Titanfall.

[video]

En ter ere van de stand alone van Wolfenstein later dit jaar. De difficulty settings. Daarin blinkt het spel al uit :P

[video]
[Promotie]Dit topic mag dan ook wel wat extra aandacht krijgen, want het is binnen GoT dé plek om gameplay-filmpjes te delen. ;)[/Promotie]

Maar je Titanfall-linkje doet het niet. Ben wel benieuwd naar het filmpje! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:34

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Yonix schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 19:09:
[...]
Maar je Titanfall-linkje doet het niet. Ben wel benieuwd naar het filmpje! :D
Ik heb hem net gefixt. In het 1e deel had ik 5 man na het winnen van de match, dus de achievement I killed them all :P Op een of andere manier vind ik het Titanfall filmpje niet heel duidelijk. Misschien teveel compressie van Youtube.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koninkje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 15:55

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

En dan hierrrrrrrrr: *tromgeroffel*

Mijn enorm geweldige superieure editing skills! :+

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=K7kaysBTCHI]

Game: Battlefield 4, Counter Strike: Global Offensive, Planetside 2
Platform: PC masterrace
Tools: Vegas Pro, Shadowplay

Ik ben enorm slecht in editen, sterker nog, dit is mijn eerste compilatie van leuke game clips. Misschien maak ik er nog een, met betere edit :p
Het kanaal is van een vriend van mij, wordt eigenlijk nooit op geüpload...

[ Voor 4% gewijzigd door Koninkje op 04-03-2015 19:25 ]

Show me your moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Far Cry 4 en CoD AW op PS4 met de standaard share functie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-10 17:43
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3lp-Y3V7r50]
Platform: Xbox 1
Game: Fifa 15
'Tools': XboxGameClips

Complete leek op het gebied van filmpjes en het bewerken ervan, maar ik vond het wel een spectaculair actie plus goal. Timing (van de rainbow flick) was perfect, maar uiteraard komt er veel geluk bij kijken.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik dacht even 'The Dark Zone' in mijn eentje te kunnen temmen. :P

[YouTube: https://youtu.be/v2Zfor1ph1A]

• Yonix
Een collectie van mooie momenten tijdens één van de eerste potjes Battlefield 1 (Open Beta) _/-\o_ .

[YouTube: https://youtu.be/E1dc2YhWA04]
Game: Battlefield 1 (Open Beta, PC)
Opgenomen met: Nvidia ShadowPlay (@1440p/60fps)
Bewerkt met: Handbrake & Windows Movie Maker (@1080p)
Pagina: 1