Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een LG G2 en zie soms status updates op Facebook via LG social +. Ik kan geen app vinden. Kan het nergens op mijn telefoon vinden en hoop dat er iemand is die mij kan uitleggen wat dit social + precies inhoudt, of het zin heeft en zo ja, hoe te verkrijgen.

Bij voorbaat dank.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
Google staat er vol mee, kan me niet voorstellen dat je dat allemaal al gelezen hebt om vervolgens alsnog hier je vraag te stellen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Google afgespeurd maar kon geen fatsoenlijk antwoord vinden anders zou ik mijn vraag hier niet stellen plus de info die ik las was erg onduidelijk.

Maar als jij het anrwoord hebt zou ik het op prijs stellen als je dat met mij wilt delen. Heb ook YouTube afgespeurd maar niks concreets.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
Onder instellingen>acounts vind je ook niets?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een live chat sessie met LG helpdesk gedaan en het blijkt dat LG social+ een widget is voor oudere toestellen. M.a,w, de LG G2 is daar niet mee uitgerust.

Niet dat ik het echt nodig heb maar vroeg me af wat het was en of ik het zou kunnen/willen gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Hier het verslag.
Chat Transcript
02:35:24 PM [Dessiree] Goedendag, welkom bij LG Electronics Live Chat. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
02:37:26 PM Hallo. Ik heb een LG G2. Soms zie ik op Facebook mensen die LG socia Social + gebruiken. Kan ik dat ook gebruiken en zo ja, waar kan ik dit verkrijgen?
02:39:48 Heb Google afgespeurd maar daar werd ik niet veel wijzer van.
02:41:08 PM [Dessiree] even kijken, ik ken het zelf niet
02:41:13 PM [Dessiree] http://www.social-plus.net/en/function.php
02:41:59 PM [Dessiree] dit toch?
02:44:28 PM Nee. Het is LG Social+. Een soort platform waarvan je dingen kunt delen zoals bijvoorbeeld een status update op Facebook,
02:46:18 PM [Dessiree] oh ik dacht al.. u bedoelt de widget
02:46:28 PM Kan geen app vinden in de Play store,  geen software op mijn telefoon maar het bestaat wel......
02:46:31 PM [Dessiree] deze is voor toestellen uit de serie optimus
02:47:04 PM Wat houdt dat in?
02:48:31 PM [Dessiree] het was een widget net als de weer widget die u in het scherm kan zetten.
02:48:47 PM [Dessiree] maar die is nu vervangen door een losse facebook widget
02:49:52 PM Maar kan ik het gebruiken of niet?
02:51:05 PM [Dessiree] die widget is er niet voor de G2
02:52:13 PM [Dessiree] oudere android versies alleen
02:54:48 PM Okay, dank je wel. Ik heb nog een vraag. Na de Kitkat update heeft mijn LG G2 nu een functie die heet tik&betalen. Als ik er heen ga zie ik een scherm met in het blauw de woorden "meer informatie " maar als ik daar op klik gebeurt er niks. Wat is dit voor functie?
02:55:50 PM Het zit onder instellingen en dan apparaat.
02:55:54 PM [Dessiree] Dit is een functie waarmee betalen via NFC mogelijk wordt
02:56:05 PM [Dessiree] dus als een soort van PIN transactie functie
02:57:05 PM Dus nu kan ik er nog niks mee, begrijp ik dat goed?
02:57:32 PM [Dessiree] de betaalsystemen in nederland zijn nog niet zover maar NFC moet er ook voor aan staan
02:58:26 PM Dus ik moet NFC aanzetten?
03:00:26 PM [Dessiree] Deze functie gaat via NFC en maakt het in de toekomst mogelijk om te betalen met uw mobiel via Ik zie net dat NFC aanstaat maar ik kom niet verder dan het scherm met de blauwe tekst "meer informatie" maar als ik daarop klik gebeurt er helem Iemaal niks.
03:02:40 PM Sorry,  helemaal bedoelde ik.
03:03:01 PM [Dessiree] dat kan zijn omdat in nederland ons betaalsysteem nog niet ingericht is en het daarom nog niet actief is Okay Desiree, dan zijn al mijn vragen beantwoord. Dank je wel en nog een prettige dag verder.
03:04:46 PM [Dessiree] u hetzelfde gewenst!
03:05:04 P Dank je.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Nou Desiree die haar eigen naam niet kan spellen, weet blijkbaar niet dat het al actief is in Nederland :S

Verwijderd

Topicstarter
Waarom kan ik er niks mee dan vraag ik me af?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mja dit is een weinig zinvol topic. Zoals al gezegd kun je dit prima zelf opzoeken en kun je er met 10 seconden Googlen achterkomen wat het is en op welke toestellen het werkt. Dit topic gaat dus dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.