Ik ben begonnen met het vernieuwen van mijn koelpasta op mn GPU, maar het lukt niet om de originele pasta helemaal te verwijderen, het blijft zitten op de contacten.. is dit goed genoeg? Ik ben een beetje een koelpasta noob..

[ Voor 52% gewijzigd door TheDeeGee op 26-05-2014 21:13 ]
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Haha, okay, bedankt, ik haast t ook vooral niet, veel te bang dat ik mn videokaart frituurSvarog schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:11:
Maakt weinig uit eigenlijk.
Wat ik in zo'n geval doe is WC Papier in een puntje vouwen, en zo het meeste weg werken.
Vooral niet haasten
[ Voor 19% gewijzigd door BDHowner op 26-05-2014 21:15 ]
Ik maak zelf altijd schoon met 97% Alcohol en WC Papier, en daarna ff goed blazen vanwege de stof deeltjes van het papier.BDHowner schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:14:
En goed schoonmaakspul kan ook helpen, ik zweer zelf bij dat ArctiClean, sommige vinden dat overbodig.
Ik kreeg er echter de meest hardnekkige "kauwgom-like" zooi mee weg...
Ik gebruik zelf altijd oude kleding en ga er vervolgens met een kwastje overheen om eventuele stofresten te verwijderen. Works like a charm for me...
Ja, ik gebruik alcohol, iets minder puur, maar ik heb gelezen dat t goed genoeg is, ik gebruik verder een brillendoekje om t schoon te vegen, laat weinig lint achterSvarog schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:16:
[...]
Ik maak zelf altijd schoon met 97% Alcohol en WC Papier, en daarna ff goed blazen vanwege de stof deeltjes van het papier.
Schone zakdoek werkt ook wel fijn. Maakt bijna geen stof.
Ik had me eerste post nog aangepast.Hion-V schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:19:
Allright, ik ga nu de nieuwe koelpasta erop smeren met de rijstkorrel methode.
Bedankt voor de input iedereen!
Ja kijk, dat wist ik, dat had ik nog ff geresearchtSvarog schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:25:
[...]
Ik had me eerste post nog aangepast.
---------------------------------------
Als je er weer nieuwe Paste op gaat doen moet je er een druppetje van maken zo groot als de D van NVIDIA. (in het midden) En dan gewoon weer de koeler erop monteren, de Pasta verspreid zich vanzelf.
90% Alcohol kun je gewoon bij de Drogist halen.moh.moh schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:17:
Ik heb hier alleen maar rum van 40% is dat ook voldoende? Of anders waar kan je 90% alcohol halen bij de drogist? Kan het anders met nagellak verwijderraar?
*Is het misschien een idee om een sticky in dit forum te plaatsen met deze info anders, gaan mensen zoals ik deze fora onnodig spammen...
In je rum zit ook erg veel suiker, ik zou het flesje wat hierboven wordt aangeraden gebruikenmoh.moh schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:17:
Ik heb hier alleen maar rum van 40% is dat ook voldoende? Of anders waar kan je 90% alcohol halen bij de drogist? Kan het anders met nagellak verwijderraar?
We do what we must because we can.
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
Daar zitten veel teveel suikers in en plakken veel te veel. Dat zou ik dus niet gebruiken.moh.moh schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:17:
Ik heb hier alleen maar rum van 40% is dat ook voldoende?
Neutrale handwash halen bij de drogisterij, is meestal isopropyl zonder schadelijke addatieven. Ook handig om andere dingen schoon te maken wanneer je geen "normale" alcohol bij de hand hebt.moh.moh schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:17:
*Is het misschien een idee om een sticky in dit forum te plaatsen met deze info anders, gaan mensen zoals ik deze fora onnodig spammen...
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
People as things, that’s where it starts.
Als je dan toch bij de drogisterij bent waarom dan niet gewoon een flesje isopropylalcohol halen, zonder additieven.Exphy schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 17:04:
[...]
Neutrale handwash halen bij de drogisterij, is meestal isopropyl zonder schadelijke addatieven. Ook handig om andere dingen schoon te maken wanneer je geen "normale" alcohol bij de hand hebt.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq