Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:04
Hoi, ik heb een custom rom op mijn reservetoestel draaien (galaxy ace 2) Nu bevalt mij dit niet echt, wil heel graag weer terug naar de origenele firmware 2.3.6 (ja ik weet die is oud...) Nu kan ik nergens een goede rom vinden. Heeft iemand een linkje naar een rom, liefst met handleiding? Is het uberhaubt mogelijk?

Bedankt alvast!

Gr Dennis

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Google eens op sammobile

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
download odin, kies je firmware op sammobile, ga in download mode, sluit je telefoon aan op de pc, open odin, plak de bestanden van de rom van sammobile op de juiste plek in ODIN, CRC, Phone, PDA. Flash, formateer je data, boot.

Lees xda/ dit is makkelijk te googlen.

• dennis_rsb
Dank voor de reacties, op die site was ik al uitgekomen via google. Ik typ in bij devices i8160 (onder de naam galaxy ace 2 is geen resultaat) hij vindt alleen versies met android 4.1.2 t-mobile. Het gaat om een simlockvrij toestel dat ik heb.

Verwijderd

http://live.samsung-updates.com/index.php?device=GT-I8160

Daar vind ik de laatste, ook 4.1.2, weet even niet welke regio je moet hebben. Die kun je flashen met Odin.

• dennis_rsb
ja ik zie 4.1.2. staan maar ik zoek de originele firmware 2.3.6, die draaide het lekkerste.
Pagina: 1