Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

via Chrome iet plaatsen op Tweakers lukt me niet?

Pagina: 1
Acties:

• ard-e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-10 19:06
Ik heb net geprobeerd om een adv. met Chrome op Tweakers te zetten, maar dat lukte niet. op het moment van klikken op de knop plaatsen begint de adv. weer opnieuw en is alles weg.

Ook het plaatsen van deze vraag hier ging mij de 1e keer fout in chrome. nu heb ik beide gedaan via internet explorer.

Waar gaat dit mis, en hoe herstel ik dat, zonder al mijn browser instellingne te wisse?

Ben hier dagelijks wel te vinden :-)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-11 08:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Heb je toevallig een adblocker draaien?

Sowieso klinkt dit als een bug dus Geachte Redactie => Stoute Bugs

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• ard-e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-10 19:06
ik heb wel een adblocker aan staan, maar ook met het uitzetten van deze blocker gaat het mis?

ps. deze reactie heb ik ook met Chrome geschreven, op een andere pc, met adblocker aan! en dat lukt dus wel!

[ Voor 37% gewijzigd door ard-e op 28-05-2014 09:01 ]

Ben hier dagelijks wel te vinden :-)

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:54

thijsco19

KTM 990 SMT

Geen enkel probleem met Chrome hier, zowel een advertentie op V&A als forum reacties zijn geen probleem.
Lijkt mij dus sterk als het een bug is?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

Dergelijke problemen binnen V&A kunnen in 99 van de 100 gevallen verklaard worden door een adblocker, puur vanwege het feit dat termen als 'ad(vertentie)' veelvuldig voorkomen binnen V&A en daardoor bepaald gedrag triggeren van je adblocker.

Ook andere extensies (denk aan zaken als NoScript, antivirus plugins etc) kunnen dergelijke problemen veroorzaken. Probeer eens gewoon al je extensies te disablen en te kijken of dat het probleem oplost.

Intentionally left blank