Na velen jaren van trouwe dienst is mijn Acer 5920 "overleden" opeens kreeg ik om de 10 minuten bsod's zonder dat er iets gewijzigd was, leek mij loghish om m af te schrijven
ik heb nu een ander, maar ik vraag mij af, wat is de beste methode om de oude te verkopen?
in onderdelen?
in sets van onderdelen?
of als geheel ("voor onderdelen")
op zoek naar een nieuw moederbord en verkopen als werkend?
uiteraard heb ik de gegevens van de laptop.
bouwjaar: 2008 (feb)
er is veel aan geupgrade,
nieuwe grafische kaart(mxII) ik denk het meest waardevolle onderdeel van de hele laptop,
Nvidia 9650 GT (rond de 100$)
2e plek is het LCD(LTN154XB), de oude was vervangen door een goed lcd paneel met prima kijkhoeken en contrast, helaas wel 16:10 en ccfl wat bijna niet meer word gebruikt bij laptops
en de processor was geupgrade naar een Intel T9300 die je voor zo'n 40$ op ebay kan kopen.
ik weet niet wat handig is, al denk ik als ik elk onderdeel los verkoop, met een heleboel onverkoopbare onderdelen blijf zitten
ik heb nu een ander, maar ik vraag mij af, wat is de beste methode om de oude te verkopen?
in onderdelen?
in sets van onderdelen?
of als geheel ("voor onderdelen")
op zoek naar een nieuw moederbord en verkopen als werkend?
uiteraard heb ik de gegevens van de laptop.
bouwjaar: 2008 (feb)
er is veel aan geupgrade,
nieuwe grafische kaart(mxII) ik denk het meest waardevolle onderdeel van de hele laptop,
Nvidia 9650 GT (rond de 100$)
2e plek is het LCD(LTN154XB), de oude was vervangen door een goed lcd paneel met prima kijkhoeken en contrast, helaas wel 16:10 en ccfl wat bijna niet meer word gebruikt bij laptops
en de processor was geupgrade naar een Intel T9300 die je voor zo'n 40$ op ebay kan kopen.
ik weet niet wat handig is, al denk ik als ik elk onderdeel los verkoop, met een heleboel onverkoopbare onderdelen blijf zitten
ora et labora