Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iJeanPaul
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-10-2023
Hallo,

Ik heb nu ongeveer 1 maand een galaxy s5 en heb zonder problemen gebruikgemaakt van de vingerafdruksensor op mijn lockscreen.
Maar nu werkt hij al ongeveer 1 dag niet meer.
Eerst deed hij helemaal niets, toen ik hem opnieuw had opgestart gaf hij deheletijd aan dat hij mijn vinger niet herkende en het alternatieve wachtwoord deed het wel gewoon.
Heb vanalles geprobeert maar is niet gelukt, zelfs als ik de vingerafdrukken opnieuw wil instellen pakt hij mijn afdruk niet maar ook mijn alternatieve wachtwoord pakt hij niet, al wordt die ook gebruikt voor mijn lockscreen.
Ik heb op internet gezocht voor een oplossing maar niks gevonden dan alleen 1 zoekresultaat met mensen met exact hetzelfde probleem.
Ik wil ook geen reset doen omdat ik net blij ben dat ik klaar ben met alle instellingen en applicaties installeren.

Het toestel heeft android 4.4.2 KitKat

Hopelijk kan iemand mij helpen met dit probleem.
Als er meer informatie nodig is kan je gewoon vragen.
Alvast bedankt.

Groeten,
Jean-Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-08 16:53
Ik denk dat je hiervoor gewoon naar een Samsung Service Center moet gaan, klinkt als een defect.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iJeanPaul
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-10-2023
Koldur schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:57:
Ik denk dat je hiervoor gewoon naar een Samsung Service Center moet gaan, klinkt als een defect.
Oke ik zal eens contact opnemen met samsung via de website kijken of hun er wat van weten.