Wijziging User Review - [Jeroentjeeuh] [MPJK]

Pagina: 1
Acties:
  • 665 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjeeuh
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-10 00:46
meneer zocht contact met me op omdat hij geintresseerdt was in mijn videokaart dus ik beantwoorden terug via mijn telefoon blijkbaar was mijn zin niet correct

Hallo ij vind het veelste weinig ik der 260 voor hebben

waarop ik een antwoord kreeg van

Kan je misschien ook in ABN reageren, dit slaat echt nergens op.
Ik ben bereid tot 250 te gaan.

waarop ik antwoord" Bijdehand doe maar tegen je moeder... Ik zit op een telefoon.. maar nee 260 wil ik voor de kaart hebben"

ik vind het gewoon kinderlijk als ze op een foutje een groot probleem van gaan maken(denkend aan iemand die typt met een telefoon) je kan duidelijk zien wat ik bedoel we zijn immers toch volwassen ?...

meneer vond het ook gelijk nodig om een slechte beroodeling achter te laten... maar mij is geleerd op tweakers dat je alleen een beoordeling mag achterlaten als je daad werkelijk een deal met iemand heb gesloten

dus graag zie ik deze beoordeling verwijderd worden

alvast hartelijk dank

Jeroen van loo

[ Voor 7% gewijzigd door Jeroentjeeuh op 26-05-2014 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Nu online

Mimiix

Professioneel Prutser

*snip*

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2014 07:43 ]

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:23

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Geen transactie, review dus verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.