Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346496

Topicstarter
Op mijn laptop zitten via HDMI en VGA twee monitoren aangesloten. Op het moment dat de twee schermen gekoppeld zijn kan ik geen gebruik meer maken van de laptop monitor.

Is er een mogelijkheid om dit te activeren?

Mijn laptop is een Lenova Z580. De twee schermen zijn LG's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-05 12:33
Gaat niet lukken, je kan er maar maximaal 2 aansturen. Is ook bij mijn laptop zo en dat is een ASUS ;).

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin013
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:21
Je zou eventueel een extra videokaart kunnen halen die je via USB aansluit op je laptop. Of het werkt weet ik niet, ik gebruik maar 2 schermen op mijn laptop (intern+extern)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Je zult inderdaad een externe videokaart moeten aanschaffen om een tweede scherm (drie in totaal dus) te laten draaien. Dit hoeft niet duur te zijn als je er alleen een VGA schermpje (lees: geen 1080p aansturen) aan hoeft te hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 398603

Je kan ook gewoon gebruik maken van een WiDi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:58

Umbrah

The Incredible MapMan

Als je laptop scherm via embedded display port was aangesloten dan was dit gelukt. Helaas is dit met veel budget en consumenten laptops niet het geval. Als je displayport op de laptop hebt dan zou je door middel van een actieve converter of een 100% displayport monitor je doel nog kunnen bereiken. "oude" stijl aansluitingen zoals vga, dvi (en daar valt hdmi onder), en geïntegreerde laptop aansluiten, gebruiken de ramdac, en dat is een stuk legacy tech waar je maar twee van hebt.
Pagina: 1