Toon posts:

AMD kast

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees in verschillende advertenties dat een kast ook geschikt is voor AMD, nu vraag ik mij af wat er speciaal moet zijn aan een systeemkast om daar een AMD in te draaien?

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Als je een AMD Athlon hebt, is het aan te raden om er een 300 Watt voeding in te stoppen. Waarschijnlijk maken ze daar reclame mee. Voor de rest is er geen verschil.

Verwijderd

Topicstarter
Kan het kwaad als ik het op een 235 Watt voeding zet?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Broederlief heeft Athlon 500 op 235 Watt. Doet prima. In principe geen probleem, zolang je geen 756 MB geheugen erin pleurt met een Geforce en zo.....

Verwijderd

Je kunt het proberen, wat kan niet?
Meestal gaat het om de combinatie AMD Athlon CPU + mobo en Geforce video. Als je een videokaart neemt die minder energie nodig heeft kun je het best wagen met een 235 W voeding. Zelf zou ik voor een optimale performance, met name bij games en andere 3d toepassingen zeker niet minder dan een Geforce nemen. Om daarop voorbereid te zijn is het verstandig om nu vast 5 tientjes meer voor een zwaardere voeding uit te geven, tenzij je graag blue screens ziet.

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

FFF

meet je voeding ff door als hij echt 235 watt is of zo iets l;ukt dat amkkelijk heb zelf ook een athlon en geforce of 235 en werkt perfect.
mvg FFF

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Over uit de nek lullen gesproken, lees dit eens FFFe http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1128

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Pagina: 1