[Mac] PDF Annotator

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Ik ben opzoek naar een PDF app die het mogelijk maakt om comments te plaatsen per pagina, zónder dat ik hiervoor stickies gebruik. Eigenlijk wil ik een soort gelijk tab-blad zoals ook zichtbaar is binnen PowerPoint.

Heeft iemand enig idee of dit bestaat voor de Mac (Mavericks)? Zowat alle tools die ik bekeken heb maken gebruik van sticky notes en andere grafische elementen, die ik juist niet zichtbaar wil hebben binnen de PDF zelf.

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/72btia.jpg

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torchwood
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 14:38
Je kan Libre office (gratis ) proberenin mij ervaring werkt dat prima.... Of MS Office for mac 2011 wellis waar betaald maar je kan er wel gratis aankomen ;) O-)
Alle 2 de programma's werken op alle 2 prima op marvics.

[ Voor 12% gewijzigd door torchwood op 28-05-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Ik snap niet precies wat je bedoeld. Ik ben niet opzoek naar PowerPoint voor de Mac. Ik kan de bovenstaande functionaliteit niet vinden binnen LibreOffice (het annoteren van PDF's op de manier die ik in de topic-start heb vermeld).

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Ik denk niet dat je het zult vinden. De notities bij Powerpoint dienen een heel ander doel dan die op een pdf. In een Powerpoint zijn de notities bedoelt voor extra punten die voor die slide opgaan. De notities in een pdf zijn bedoelt voor het specifieke stukje tekst. Dat kan een woord, zin, regel, alinea of een meervoud hiervan zijn. Wat je in bijv. Preview en Skim wel kunt doen is in de zijbalk een overzicht tonen van al je notities (zo doet MS Word dit eigenlijk ook). Zodra je er op zo'n notitie klikt gaat hij naar de plek waar deze staat. In Preview zie je overigens weinig van de notitie, het is niet meer dan een blokje. Skim slaat de notities trouwens los op dus ze komen niet in de pdf zelf te staan.

[ Voor 6% gewijzigd door ppl op 30-05-2014 18:15 ]