Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

ik heb sinds een maand de Samsung Galaxy S5. Toen ik nog een iPhone had, kreeg ik bestanden die ik via mijn mobiele internetbrowser opende ook te zien in dat internet tabblad (bijvoorbeeld een powerpoint slide). Met deze Android telefoon wordt het bestand echter in een programma geopend, genaamd 'Polaris Office Viewer'. Ik kan echter maar 1 bestand openen en als ik dan een nieuwe open, is die andere verdwenen en moet ik hem opnieuw downloaden?! Google biedt mij geen hulp. Ik wil meerdere documenten open kunnen hebben en ertussen kunnen switchen. Iemand die hetzelfde probleem had?

M.v.g.,

N

• Toulouse
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-09 12:16
Polaris is volgens mij meer bedoeld als viewer, het bestandsbeheer wordt over gelaten aan Android zelf.
Probeer anders eens de quickoffice app van Google. Hiermee kun je ook Microsoft Office bestanden bekijken en bewerken. Dit is ook gekoppeld aan je Google Drive, dus je hebt ook een soort bestandsbeheer ingebouwd.