Voetbal live HD te bekijken zonder TV abonnement?

Pagina: 1
Acties:
  • 17.231 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:54

inXs

known as inXs

Topicstarter
Beste mensen, Ik heb thuis alleen maar een 100mbit lijn liggen en dus geen TV stream (we kijken nagenoeg geen TV). Het WK daarentegen wil ik wel graag HD bekijken. Het kan nu wel via de NPO, maar dit is een vrij slappe stream (heb een 65inch tv), dus ik zou wat meer willen deze zomer. Ik heb internet via XMSnet.

Nu kan ik natuurlijk wel een TV abbo aanschaffen, maar dan zit ik er gelijk een jaar aan vast via de XMS dus dat is geen optie. Nu heeft canal+ van die dingen dat je 1 wedstrijd kunt kopen om te kijken (voor normale wedstrijden), maar ik weet niet of hier het WK in zit straks. Mijn internetzoektocht levert eigenlijk niets op, ik zal toch niet de enige zijn?

Mijn vraag is dus tweeledig: Kan ik of via internet live in HD het WK kijken of kan ik ergens een abbo aanschaffen voor een maand? Betalen is dus geen probleem (ook niet via internet.).

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
WK rechten zitten zodanig dichtgetimmerd dat je buiten de NOS om zo goed als zeker geen alternatief zult vinden. Alleen met een schotel zou je de BBC nog gratis kunnen ontvangen en vast nog wat meer; misschien zijn die wel te huur voor een maandje? Al had de BBC de afgelopen keer ook niet de volledige rechten dus kan je lang niet alles (gratis) kijken ...
Wel zou ik bijna zweren dat er ooit HD streams te zien waren op de NOS maar dat was vast een proef.
Volgens mij heb ik verder in de internet providers sectie ooit voorbij zien komen dat er een aanbieder was waar je maandelijks het tv abo kon opzeggen, zelfs in jaar 1, maar misschien was dat wel Digitenne en daar schiet je niets mee op :*)

(is Ned 1/2/3 trouwens niet gratis te ontvangen via dvb-t? edit: ja dus; wel in SD alleen https://help.npo.nl/faqs/alternatief-gratis-nederland-1-2-3 & http://radio-tv-nederland.nl/dvbt/digitenne-kpntv.html).

[ Voor 30% gewijzigd door apis29 op 26-05-2014 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 10:10
Ziggo is maandelijks opzegbaar, dus dat zou een optie kunnen zijn als je in het dekkingsgebied van Ziggo woont. Wellicht heeft UPC dat ook, maar ik woon in een Ziggo gebied, dus dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactrick
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:10
Ik dacht dat NL1,2,3 gratis waren? Leen anders eens een smartcard van iemand om het te proberen. Misschien werkt het wel en anders is het het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:53
Ik weet dat de NPO+ app er aan zit te komen. Dat is betaald, maar dan kan je uitzending gemist in HD zien. Wellicht ook streams in HD? Maar wanneer dat komt weet ik niet.

Weet je overigens zeker dat je geen tv hebt? Meestal als je internet hebt van een provider komt (analoge) tv er gratis bij.

Wij hebben UPC en die stuurt zelfs zonder digitaal tv pakket voortaan een digitaal signaal door (nieuws: UPC verhoogt internetsnelheden en biedt digitale tv ongecodeerd aan). En Nederland 1, 2 en 3 zijn dan naast SD ook in HD te ontvangen.

Bij dit pakket bijvoorbeeld staat: Prijs is inclusief Digitale Kabel TV & Radio. Dus als je tv een DVB-C (HD) tuner heeft kan je zonder digitaal kastje Nederland 1, 2 en 3 in HD op je tv kijken via de coax kabel die direct op je tv aangesloten is.

Ik heb hier een simpel decoder die HD kan verwerken (want ik heb een tv zonder DVB-C (HD) tuner): http://tweakers.net/pricewatch/306467/humax-irhd-5300c.html. Dat kostte me zo'n 95 euro toen. Nu kan ik best veel zenders, waaronder Nederland 1, 2 en 3 in HD, kijken.

Wat ook nog kan is dat als je tv een DVB-T tuner heeft je een antennetje, €15-30, koopt. Dat kan je regionale zenders, radio en Nederland 1, 2 en 3 ontvangen. Weliswaar niet in HD, maar wel digitaal en dat ziet er nog steeds redelijk goed uit. Beter dan internet streams i.i.g.
Ik heb zelf zo'n antennetje + een USB stick met ingebouwde DVB-T tuner. Het werkt goed. Af en toe heb je alleen wel storing, dus je moet de antenne wel goed plaatsen.

Keuzes, keuzes, keuzes... ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Fleximex op 30-05-2014 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HD zal je nog niet gaan lukken. Met DVB-T kun je gratis Nederland 1,2,3 en nog wat zenders ontvangen in HD ready kwaliteit, beter dan online streams. In Duitsland gaan ze starten met DVB-T2 in HD-kwaliteit. Dat zal in Nederland vast nog de nodige jaren gaan duren.

Check eerst even of je TV wel een DVB-T ontvanger heeft. Bijvoorbeeld een König of deze One for All antenne, die heeft alvast ondersteuning voor Full HD: http://www.oneforall.com/...-line-indoor-antenna.html

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/23mwowy.png

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2014 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:19

Tazzios

..

@Cr0N
DVB-T = SD en geen HD ready. Een stream zal ongeveer dezelfde kwaliteit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tazzios. Je hebt gelijk. DVB-T kan HDTV aan, alleen nog niet in NL.

Eurosport Player is ook een alternatief. Je kunt een maandabonnement afsluiten en ze hebben apps voor o.a. Samsung TV's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Eurosport heeft toch geen live WK rechten? (edit: aan het uitzendschema te zien lijkt het er niet op nee)

Als de dvb-t sd vergelijkbaar is met die op dvb-c is het een stuk beter dan de streams; of ze moeten extra hoge kwaliteit streams erin gaan gooien maar dat was geloof ik niet het plan. Los daarvan is het maar afwachten hoe soepel ze lopen tijdens een WK ...

Alsnog: het is geen HD zoals gezocht (maar dvb-t lijkt me wel de "nood"oplossing)

[ Voor 21% gewijzigd door apis29 op 01-06-2014 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:28
Al stiekem gecheckt of er niet toevallig toch een signaaltje op je kabel staat, dat is nog wel 'ns het geval? Mocht dat zo zijn heb je bij Upc gratis ongecodeerde Nl1 HD, en bij Ziggo ook als je CI+ cam koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Op NOS.nl is geen HD maar wel hoger dan pure televisie kwaliteit. Hiernaast zijn er op internet nog verscheidende gelijkskwaliteit streams. Maar een echte pure HD stream? Nope.

Wel veel aanbieders van voetbal bieden de mogelijkheden aan een enkele wedstrijd te kopen om live te kijken via internet. Lijkt mij dat er wel een WK aanbod komt oid.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Postius schreef op zondag 01 juni 2014 @ 15:58:
Op NOS.nl is geen HD maar wel hoger dan pure televisie kwaliteit. Hiernaast zijn er op internet nog verscheidende gelijkskwaliteit streams. Maar een echte pure HD stream? Nope.

Wel veel aanbieders van voetbal bieden de mogelijkheden aan een enkele wedstrijd te kopen om live te kijken via internet. Lijkt mij dat er wel een WK aanbod komt oid.
Een ander nadeel van via het internet kijken is dat die (officiële) streams vaak echt wel een halve minuut tot een minuut achterlopen. Dan hoor je de buren al juichen (of mopperen :P), terwijl jij nog wacht op een aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:37

DjVe

Hatsaflats!

Heb je nog een wat ouder Packerfront modem, dan heb je kans dat de tv aansluiting gewoon werkt. Even coaxkabeltje proberen op de tv en tv op DVB-C laten zoeken en klaar :) Anders even vragen of je tijdelijk het signaal van de buren mag aftappen voor een kratje pils? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:54

inXs

known as inXs

Topicstarter
MM ik ga eens even wat opties uitzoeken... Verder woon ik in een bunker (figuurlijk ;)), dus dat DVB-C truukje lukt nog niet echt.... Wellicht een sterkere antenne proberen!

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Wat je vraag betreft qua 1 maand tv, kan niet, wat wel kan, is kijken of je 1 maand proeftijd hebt, en dan "gewoon express" opzeggen. Aan jouzelf om uit te zoeken wie dat biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Is er geen Duitse zender beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

inXs schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 20:09:
MM ik ga eens even wat opties uitzoeken... Verder woon ik in een bunker (figuurlijk ;)), dus dat DVB-C truukje lukt nog niet echt.... Wellicht een sterkere antenne proberen!
DVB-C gaat met een kabel, niet draadloos.

Als je zo'n modem hebt:

Afbeeldingslocatie: http://pimknops.nl/got/foto%201.JPG

Dan heb je onderin een coax aansluiting zitten en deze werkt op dit type modem 9 van de 10 keer ook zonder dat je er voor betaald >:) Dus antennekabel erin duwen en tv zenders laten zoeken (digitaal en analoog)

[ Voor 84% gewijzigd door DjVe op 06-06-2014 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 08:18

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Verder woon ik in een bunker...
horizon1978 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 21:54:
Is er geen Duitse zender beschikbaar?
_O-

Sorry.

Een paar WK/EK's terug had Surfnet geloof ik wel aardige HD streams opgezet in samenwerking met NOS, als multicast test op IPv6 als ik me niet vergis. Die hebben we op de TU/e bij de studievereniging toen nog wel dankbaar gebruikt om wedstrijden op een beamer te kijken.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 10:55
Eurovision doet altijd de olympische spelen in een HD stream, dit was gewoon officiele stream waar alle lokale zenders hun streams vandaan haalde. NOS converteerde dit helaas via de stream naar een SD kwaliteit. Maar je kon dus zonder commentaar gewoon HD kijken via Eurovision.

Weet niet of er zoiets is voor het WK.
Ik zoek ook een HD stream eigenlijk, want ik wil als het mooi weer is banken naar buiten gooien, monitor en laptop aansluiten en mijn kabel haalt het tot buiten niet maar mijn ethernet / WiFi wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Joostje123 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:56:
Eurovision doet altijd de olympische spelen in een HD stream, dit was gewoon officiele stream waar alle lokale zenders hun streams vandaan haalde. NOS converteerde dit helaas via de stream naar een SD kwaliteit. Maar je kon dus zonder commentaar gewoon HD kijken via Eurovision.

Weet niet of er zoiets is voor het WK.
Ik zoek ook een HD stream eigenlijk, want ik wil als het mooi weer is banken naar buiten gooien, monitor en laptop aansluiten en mijn kabel haalt het tot buiten niet maar mijn ethernet / WiFi wel.
Als je kabel TV hebt zou je nog wat kunnen proberen met de mobiele applicaties van de betreffende aanbieder? Wellicht wat werk om dat op een groot scherm te krijgen en het is geloof ik ook geen al te briljante kwaliteit, maar het is in elk geval iets.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 10:55
Orion84 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:04:
[...]

Als je kabel TV hebt zou je nog wat kunnen proberen met de mobiele applicaties van de betreffende aanbieder? Wellicht wat werk om dat op een groot scherm te krijgen en het is geloof ik ook geen al te briljante kwaliteit, maar het is in elk geval iets.
Werkt hier helaas niet :(
Heb speicale glasvezel via Ziggo, maar het internet kan niet worden gereigstreert als ziggo netwerk helaas.
Dus de applicatie werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt DVB-T nodig. Sterkere antenne met versterker kan, anders een buitenantenne.

Een hele goede antenne is een zelfbouwantenne. Je maakt hem van twee blikjes met een stuk coaxkabel. Belangrijk is dat de blikjes staal bevatten (testen met een magneet), dus niet aluminium en dat ze 33 cl zijn. Dit is de perfecte afmeting voor een antenne. De gevoeligheid is groter dan met menig andere (actieve) antenne. Eventueel kun je de antenne in een stuk PVC-buis monteren. Voor zowel binnen als buiten geschikt.

De hele uitleg is hier te vinden: http://www.prikbord.eu/antenne.html

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2vjze51.png

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/sxniw9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
@cron>> ja , maar DVB-t heeft geen HD in dit land..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op zondag 08 juni 2014 @ 14:28:
@cron>> ja , maar DVB-t heeft geen HD in dit land..?
Klopt, was al gemeld in dit topic. Maar SD is beter dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:53
Met Pcstreamer kan je normaal alle voetbal wedstrijden kijken, bijvoorbeeld naar Wedstrijden die op Foksport worden uitgezonden (eredivisie) en naar buitenlandse voetbal wedstrijden. Via dit programma wordt je gereditrect naar streams op internet (websites).

Ik weet niet of WK wedstrijden hier bij komen te staan, waarschijnlijk wel een kans. Zie http://pcstreams.com/ voor meer info.

Afbeeldingslocatie: http://pcstreams.com/index_htm_files/659.png
PC Streams is een open source programma waarmee je kan zien waar er voetbal wordt uitgezonden. Ook kan je zien wat er wordt uitgezonden. (zie screenshot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:51
De kwaliteit van die streams is echter vaak om te huilen. Nog even los van het feit dat ik betwijfel of dit als legaal bestempelt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Aan die tool zelf zal niet zo heel veel illegaals zijn. Een deel van de streams waar ze naar linken echter wel, aangezien Fox Sports geen publieke live-streams aanbiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:51
Sorry, dat bedoel ik uiteraard ook. Ik gok zo dat het overgrote deel illegaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Iedere XMS-abonnee ontvangt de belangrijkste 39 tv- en 40 radiozenders in een analoog basispakket. Het analoge signaal is met een splitter simpel te verdelen over andere tv’s en radio's in huis, zonder kastjes of extra kosten. Overal in huis tv kijken, in elke kamer waar u nu een kabelaansluiting heeft, kunt u zonder kastjes of extra kosten TV kijken en radio luisteren.
[....]
Analoge zenderlijst :

Nederland 1 HD (dvb-c mpeg4) 101
Nederland 2 HD (dvb-c mpeg4) 102
Nederland 3 HD (dvb-c mpeg4) 103
Even coax trekken van je Genexis Modem naar je TV en het is geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Deveon schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:30:
[...]

Even coax trekken van je Genexis Modem naar je TV en het is geregeld.
Nee, als je een Genexis modem hebt en je neemt alleen internet af, dan staat je CATV module uit. Op de oude modems kan dit niet standaard, vandaar dat het gewoon aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Over streams >> als je een mediaplayer op je Tv hebt kan je het zo op de tv afspelen (als het als niet via direct een hdmi op je Tv en pc doet)>>> Sopcast stream en Serviio en VLC.

Let wel: je ziet zeker 15 sec. later dan de buurt een goal, hehehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:12
Modbreak: Laat de links naar shady / illegale streaming sites maar achterwege a.u.b.

[ Voor 77% gewijzigd door Orion84 op 10-06-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Modbreak: Laat de links naar shady / illegale streaming sites maar achterwege a.u.b.

[ Voor 78% gewijzigd door Orion84 op 10-06-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sjah schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:07:
Over streams >> als je een mediaplayer op je Tv hebt kan je het zo op de tv afspelen (als het als niet via direct een hdmi op je Tv en pc doet)>>> Sopcast stream en Serviio en VLC.

Let wel: je ziet zeker 15 sec. later dan de buurt een goal, hehehe.
Je kan hier in de straat precies horen wie welke ISP heeft :+ , als je de delays kent van analoog/DVB-C via kabel, DVB-C/IPTV via glas, DVB-T, DVB-S en de verschillende streams.....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Yep, en wie wint? Analoog, he? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladekeeper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:46
kan je niet met een proxy in belgië kijken
sporza streamt ook alle matchen in hd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sjah schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:53:
Yep, en wie wint? Analoog, he? :D
Geen flauw idee :P , ik merk alleen dat er heel wat verschillende delays hier in de wijk zijn.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 28-09 12:54
zou je niet met stievie via belgië kunnen kijken.
loopt wel zo'n 20-30 seconden achter maar is als ik juist ben in hd kwaliteit en je krijgt al de eerste 2 weken gratis om het uit te proberen.
edit: het is 540p maar wel beter dan sd dus

[ Voor 10% gewijzigd door izzet3838 op 11-06-2014 13:26 ]

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandidoloco
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-08 15:33

bandidoloco

Buy a Mac or install Linux

bladekeeper schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:06:
kan je niet met een proxy in belgië kijken
sporza streamt ook alle matchen in hd
Die sporza stream is ver van HD...

Buy a Mac or install Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch eens de proef op de som genomen met een DVB-T antenne. Gekocht bij Dealextreme.com voor slechts 3 euro incl. verzenden.

Resultaat: kraakheldere ontvangst van de publieke en regionale TV-zenders en geen abonnement nodig.
Het is geen HD maar wel digitale TV.

Dus tip voor iedereen die geen goede streams kan vinden of voor de vakantie:

http://www.dx.com/p/mobil...tional-dvb-t-antenna-8860

Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_8860_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staten
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Kan je een dvb-t2 usb antenne gebruiken om de nederlandse fta kanalen te streamen? Ik vraag dit omdat ik naar aanleiding van dit topic ook ben gaan kijken naar de beste manier om het wk te volgen onder tv.

Deze tuner lijkt me wel interessant:
https://m.bol.com/nl/p/me...-p89055/9200000015044051/

De meegeleverde antenne ziet er interessant uit.

Of is een dvb-t tuner een betere keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:53
Ik heb deze pricewatch: Pinnacle PCTV Hybrid Pro Stick (340e) (niet meer te koop) (deze wel)
Daar zit, naast zo'n DVB-T tuner USB stick, precies zo'n soort antenne die Cr0N noemt bij. Dat werkt goed.
Bij TV kaarten en dergelijke vind ik de software belangrijker. Je bent namelijk vaak gebonden aan software en ik weet niet of Medion goede software mee levert. Bij die van PCTV zit TVCenter 6, die vind ik best fijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Fleximex op 13-06-2014 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:32
nieuws: FIFA wil websites die illegale wk-streams aanbieden hard aanpakken

DVB-T lijkt mij het beste, zit je ook niet met bufferproblemen e.d.
Volgens mij heb je voor die stickjes wel gratis software zoals DVB View. Vroeger op vakantie wel eens gebruikt, ging prima.

[ Voor 19% gewijzigd door ThinkPad op 13-06-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-09 18:32
Wellicht hebben vrienden/familie Ziggo? Dan kan je met Wi-Fi hotspot gebruik maken van de Ziggo TV app met NED 1,2,3 RTL 4,5,7 en SBS in HD. Enige nadeel is dat je wel bereik van de Wi-Fi spots moet hebben. Andere optie is een VPN verbinding regelen met een Ziggo netwerk, kwestie van een Raspberry Pi ombouwen tot VPN server en deze ophangen bij vrienden/familie met Ziggo ;)

[ Voor 8% gewijzigd door nanoChip op 13-06-2014 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:32
Die Ziggo TV App is drama, werkte vroeger best goed, maar tegenwoordig knalt hij er regelmatig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kan je niet "gewoon" de voor jou interessante wedstrijden kijken in de lokale kroeg-met-grote-TV? Nog gezelliger ook :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-09 18:32
ThinkPadd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:52:
Die Ziggo TV App is drama, werkte vroeger best goed, maar tegenwoordig knalt hij er regelmatig uit.
Hah, je kan deze trick ook doen met KPN, wellicht werkt hun app beter. Heb zelf trouwens geen problemen met de Ziggo app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staten schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:01:
Kan je een dvb-t2 usb antenne gebruiken om de nederlandse fta kanalen te streamen? Ik vraag dit omdat ik naar aanleiding van dit topic ook ben gaan kijken naar de beste manier om het wk te volgen onder tv.

Deze tuner lijkt me wel interessant:
https://m.bol.com/nl/p/me...-p89055/9200000015044051/

De meegeleverde antenne ziet er interessant uit.

Of is een dvb-t tuner een betere keuze?
De meeste TV's hebben al een DVB-T tuner ingebouwd, zo'n USB-stick heb je dan niet nodig. Kijk eens in de handleiding van je TV. Ik hoefde ook alleen maar de DVB-T-antenne in te pluggen en klaar. DVB-T2 met HD is er nog niet in Nederland.

Hier kun je zien of je in de buurt van een zender woont: http://radio-tv-nederland.nl/dvbt/digitenne-kpntv.html

RTS Bouquet 1 (Publieke Omroep nationaal en regionaal) is helemaal gratis uit de lucht te plukken.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:33

Phydomir

Dennis

Wellicht wat off-topic maar is het niet volkomen belachelijk dat je niet direct bij de FIFA of KNVB een abonnement kunt nemen?
Ik ben fan van de NBA en MLB en beide kan ik gewoon in full HD, live en on demand kijken op oa. mijn PC, PS3/4, WDTV Live en vele andere apparaten. Ook wat dit betreft lopen de voetbal bonden weer eens hopeloos achter.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Phydomir schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 11:45:
Wellicht wat off-topic maar is het niet volkomen belachelijk dat je niet direct bij de FIFA of KNVB een abonnement kunt nemen?
Ik ben fan van de NBA en MLB en beide kan ik gewoon in full HD, live en on demand kijken op oa. mijn PC, PS3/4, WDTV Live en vele andere apparaten. Ook wat dit betreft lopen de voetbal bonden weer eens hopeloos achter.
Is dat niet omdat je buiten de VS zit alleen (ter promotie en voor de ex-pats)? Vlgns mij kan je in de VS helemaal geen streaming abo nemen netzoals hier de WK rechten aan een omroep zijn verkocht voor veeeeel geld (incl. streaming rechten).
MLB kan je idd wel gewoon kijken in de VS via internet (iirc) maar misschien zijn die rechten wel helemaal niet verkocht of niet exclusief ;) ...

[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 14-06-2014 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:33

Phydomir

Dennis

apis29 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 11:59:
[...]

Is dat niet omdat je buiten de VS zit alleen (ter promotie en voor de ex-pats)? Vlgns mij kan je in de VS helemaal geen streaming abo nemen netzoals hier de WK rechten aan een omroep zijn verkocht voor veeeeel geld (incl. streaming rechten).
MLB kan je idd wel gewoon kijken in de VS via internet (iirc) maar misschien zijn die rechten wel helemaal niet verkocht of niet exclusief ;) ...
Je hebt bij beide services zogenaamde blackouts. Als ik het goed heb begrepen betekend dit in het kort dat als een wedstrijd op de lokale of nationale tv is je hem niet rechtstreeks kunt kijken. Het kan dus zijn dat je via MLB tv een thuis wedstrijd van de Yankees of de Mets niet live kunt zien (als inwoner van new York) maar iemand die niet in de staat New York woont wel.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Oja dat kan ook nog; had zelf alleen met NFL en die MLB stream ervaring (en gekeken naar het nemen van een maandje ESPN Player). NFL Gamepass is niet te krijgen in Amerika ...

[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 14-06-2014 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
inXs>> hoe is dit nou afgelopen?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen links naar sites met dubieuze / illegale streams a.u.b.