Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• mrmatiz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik heb een abonnement afgesloten bij Ziggo en kan daarmee een Samsung Tablet uitzoeken. Nu kan ik kiezen tussen twee types:

Samsung Galaxy Tab3 7"
8GB opslagcapaciteit
Android 4.1.2 Jelly Bean
Prijs: gratis

Samsung Galaxy Tab3 10.1"
16GB opslagcapaciteit
Android 4.2 Jelly Bean
Prijs: € 179,99

Is het € 180 meer waard om een 10.1" tablet te krijgen in plaats van een 7"? Ik zal hem voornamelijk gebruiken om thuis te surfen, misschien af en toe een serie op te kijken in bed of in de trein. Gamen zal ik er nauwelijks op doen. En is het geheugen uitbreidbaar voor deze tablets? Ik kan me voorstellen dat iets meer ruimte wel fijn kan zijn.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:10

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Specificaties kan je natuurlijk snel zelf opzoeken, maar volgens mij kan je bij beide een micro-sd kaartje instoppen:
pricewatch: Samsung Galaxy Tab 3 7" Wifi Wit
pricewatch: Samsung Galaxy Tab 3 10.1" WiFi 16GB Zwart

Verder is het een beetje waar de nadruk ligt. Ik heb zelf voor een 7" model gekozen omdat ik hem voornamelijk meeneem in de trein. Voor thuis is voor browsen en film kijken een 10.1" misschien wat fijner, maar gezien het prijsverschil zou ik zelf waarschijnlijk voor de 7" gaan.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:53
Heb je een smartfoon, en is die tussen 4 en 6 inch, dan zou ik zeker voor de 10 inch gaan omdat 7 inch dan erg dicht bij je telefoon formaat zit.