TP-LINK TL-WR702N

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:51
Beste,

Kan ik de TP-LINK TL-WR702N gebruiken voor ontvangst van internetradio op mijn YAMAHA RX-V475
door hem aan te sluiten op de Lan-aansluiting van de receiver en verbinding te krijgen
met het netwerk.

Ik heb alle instelmogelijkheden al uitgetest maar krijg helaas geen ontvangst van internetradio
alhoewel ik af en toe een melding zie dat hij verbonden is met internet.

Er zijn 3 mogelijkheden om hem in te stellen:

1. AP-mode
2.Route-mode
3.Repeater-mode

Welke mode moet ik gebruiken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er zijn meer mogelijkheden om 'm in te stellen, client- en bridge-mode, client-mode heb je in dit geval nodig.

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 26-05-2014 15:28 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Ik zit nu in clientmode maar in het scherm moet ik SSID en Mac of Ap invoeren.
Wat moet ik hier invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heb je de gebruiksaanwijzing gelezen die er bij zit? Daar staat in wat je moet doen om dat ding te verbinden met je draadloze netwerk ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
In de gebruiksaanwijzing van de TP-Link staat de optie Client helaas niet beschreven.
De SSID van de TP-Link is TP-Link -xxxxxx,

Moet ik nu niet de SSID van mijn modem ( FRITZBOX ) ingeven, want hij moet daar verbinding mee
maken .

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-12-2024
Hansw1 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:46:
In de gebruiksaanwijzing van de TP-Link staat de optie Client helaas niet beschreven.

Moet ik nu niet de SSID van mijn modem ( FRITZBOX ) ingeven, want hij moet daar verbinding mee
maken .

.
Jup, MAC en SSID van je Fritzbox. De TP Link kan moeilijk verbinding met zichzelf maken ;)

Tip: Lees de handleiding goed (misschien wel 2x of 3x). Die kan dat prima uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hansw1 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:46:

maken .

.
:S , vaag, zou er wel in moeten staan.

Volg http://www.lucadentella.i...09/enc28j60-e-arduino-11/ maar, alleen dan de Arduino vervangen door de RX-V475.

[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 26-05-2014 17:31 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Dank, Ik heb nu internetradio op de Yamaha Rx-V475.
Nu heb ik een Android App op mijn tablet geactiveerd AV-CONTROLLER ( van YAMAHA).
Als ik deze App opstart laat hij de naam van de Receiver zien met vermelding IP-adres.
Wil ik verder opstarten dan krijg ik een melding Controleer MAC-adres.
Welk en waar moet ik nu een Mac-adres opgeven.
Ik heb in het NETWERK menu van de Receiver de functie DHCP op ON gekozen en niets handmatig
ingevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:41

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Vriendelijk verzoek om toch even wat meer eigen inzet te tonen in plaats van elk stapje hier na te vragen.
Pak de handleidingen erbij en verdiep je er eens in.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Ik heb de oorzaak gevonden : In het netwerkmenu van de receiver stond Mac adres filter op On en
was gevuld met een Mac-adres . Deze optie uitgeschakeld en de App werkt nu.
Pagina: 1