Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Productcode probleem, office 2010. factureren

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste iedereen,

Ik wil via een productcode office 2010 downloaden. Ik krijg echter bij stap 3, factureren, telkens twee foutmeldingen. Ik snap niet wat ik hier in moet vullen. Heeft er iemand hier ervaring mee?

Hier zie je de foutmeldingen:
http://s298.photobucket.c...brary/?view=recent&page=1

Als er meer informatie nodig is om mijn vraag te bewantwoorden dan geef ik dat graag, laat het dan a.u.b. hieronder even weten:)

Bij voorbaad dank,

Maarten Knoops

EDIT* ik kreeg het niet voor elkaar om het plaatje direct op dit topic te zetten. Het is in ieder geval mijn laatste upload op photobucket.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2014 14:57 ]

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:39
je adres en provincie invullen?

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 22:19

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Zip code met spatie. Dat wil ook nog wel eens een probleem zijn...

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:24

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Adres en Adres2 zijn leeg. De foutmelding is Straat is leeg. Niet staat, maar echt straat, met een R. Die heb je niet ingevuld, dus faalt 't. Er wordt een volledig adres gevraagd.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit heeft weinig van doen met Serversoftware en Windows Servers, Client Software Algemeen zou beter passen maar ik denk niet dat verplaatsen nodig is. De foutmelding lijkt me helder, alle velden even correct invullen ;)

Ik sluit het topic daarom wel. (Mocht er een probleem met bijv je browser zijn, open dan in csa even een nieuw topic)

offtopic:
ajb de volgende keer de foutmelding (ook) even copypasten, zo'n photobucket-plaatje is over een tijdje vast weg en dan is het topic niet meer zinvol voor anderen met dezelfde vraag die het topic proberen te vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 26-05-2014 21:31 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.