Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[JS]MutationObserver in Firefox en Chrome

Pagina: 1
Acties:

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:15

Xtremelead

powered by E-MU

Topicstarter
Ik heb een html tabel die realtime met data gevuld wordt (door bijv. NodeJS of AJAX). Met een MutationObserver wil ik de data die veranderd bekijken en vergelijken om bijvoorbeed een andere css class mee te geven (bijvoorbeeld groene background bij stijging van de waarde en rood bij daling). Ik moet dus de characterData en characterDataOldValue als optie instellen.

Het updaten van de cellen in de tabel vind plaats met document.getElementById(cellid).innerText. Dit werkt goed in Chrome, maar Firefox kent innerText niet. Als ik voor Firefox textContent gebruik, ziet de MutationObserver de wijziging als childList en niet als characterData, dus kan ik de vorige waarde niet vergelijken. De cellen laten updaten door jQuery (.text() of .html()) zorgt ook voor een childList wijziging. innerHTML wordt ook gezien als childList.

Heeft iemand een idee hoe ik dit ook in Firefox kan laten werken?

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

• R4gnax
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 17:51
De textnode die in de tablecell zit ophalen en daar het value attribuut van veranderen.

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:15

Xtremelead