windows 8 login.

Pagina: 1
Acties:

• style2k
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025
ff een vraagje .

een kennis wil een soort internet cafe beginnen in het buitenland ergens.
nu wil hij windows 8 gaan gebruiken en wil dat klanten ook gewoon met hun eigen windows 8 account kunnen inloggen ivm Skype en andere dingen (zonder dat de account toegevoegd hoeft te worden in windows account settings). nu heb ik flink rond gezocht en volgens mij is dit niet mogelijk.
weet iemand of als het uberhaubt mogelijk is hoe je dit voor elkaar kan krijgen ?

gr. rene :)

[ Voor 8% gewijzigd door style2k op 26-05-2014 13:27 ]

hmm

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:10

TheVMaster

Moderator WOS
Afgezien van het feit of het wel of niet kan, maar eh....zou ik dit als klant wel willen? Met mijn Microsoft Account aanloggen op een pc in een internet café? Pffff....no way....wie weet wat die internet café eigenaar allemaal voor keyloggers heeft draaien.....hehe

Daarnaast vraag ik mij wel af wat je zelf al allemaal hebt uitgezocht en waarom hetgeen wat jij hebt gevonden niet voldoet.....dus als jij wat meer duidelijkheid kunt geven

• style2k
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025
ja is ook zo, zou het zelf ook niet willen maar hij vroeg of het kon vandaar.
van de andere kant is het wel handig in een klasikale setting . ik werk bij een stichting die cursussen geeft aan oudere mensen .
en daar is het zo dat als cursisten Skype willen gebruiken ze niet met eeneventueel eigen account kunnen inloggen, maar ze gebonden zijnt aan het windows 8 account . en om daar steeds ieder account toe te voegen is ook niet je van het . maar goed wat ik gevonden heb kwam steeds neer op het gaat niet of je moet een account toevoegen he. dus vandaar . ik dacht in principe zou het toch mogelijk moeten zijn dus ja dan maar ff vragen he :)

hmm