Toon posts:

Hoe de voltage van mijn AGP port veranderen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmm kan dit eigenlijk wel?? Maar als het kan dan hoe?

Ik wil dit doen omdat ik mijn ss7 mobo ervan verdenkt net te weinig prik te geven aan mijn Geforce2mx.

Mijn mobo is trouwens een Aopen AX59pro rev 1.51

Het probleem is dat ik de agp moet disablen (leest aperture onder 16mb zetten) Om geen vastlopers te krijgen.

Ik heb de search al gebruikt, ik heb alle drivers al gedaan +bios update en de via 4in1
In de handleiding is te niks te vinden daarvan, ook niet op de Aopen site.

Dus mensen please help me!!!

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

doe je dat niet met VIO?

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
Enne hoe moet je die instellen die VIO??

Verwijderd

In de bios waarschijnlijk onder je Cpu soft menu

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

ik zou ff wachten op replies van mensen die er meer van af weten, dalijk mol je je mobo nog en is het mijn schuld :P Maar het IO Voltage stel je in in je bios.

MechWarrior || Monsters Game

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:46
ik zou ff wachten op replies van mensen die er meer van af weten, dalijk mol je je mobo nog en is het mijn schuld Maar het IO Voltage stel je in in je bios.
Als ik het goed zie is het een redelijk oud mobo'tje dus daardoor wordt alles ingesteld met jumpers. Misschien eens in het boekje van je mobo kijken of de man. van de Aopen site afhalen.

[edit]
manual
[edit]

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm ik heb zitten te zoeken en te zoekn, maar ik kan geen jumpertje vinden voor mijn VIO. Is er misschien iemand die dit mobo heeft gehad of nog steeds heeft??

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:46
Heb een P5A-B gehad van ASUS maar waarom wil je dan eigenlijk de core verhogen heeft weinig nut volgens mij?

edit:

Shit niet goed gelezen. Ik denk dan dat je AGP klok gewoon te laag is voor die videokaart en niet het voltage

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Pagina: 1