Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-11 10:22
Beste mensen,

Ik wil een postvak delen in Outlook 2010.
Dit doe ik door op de naam van het postvak te klikken (bv. postvak@postvak.nl) en dan de machtigingen naar voren te halen. Ik geef de desbetreffende persoon redacteur machtigingen. Het is de bedoeling dat de persoon alle mappen te zien krijgt.

Moeten voor alle mappen onderling ook nog machtigingen worden gegeven? Standaard staat deze namelijk op toegangsniveau 'geen'.
Of duurt het gewoon een bepaalde tijd voordat de machtiging is doorgevoerd?

System info:
Exchange 2007
Outlook 2010
Win 7
Server 2008

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-11 18:49
Per map moet je ook machtigingen instellen, anders ziet diegene alleen je Postvak In (en niet verzonden items, Archieven etc)

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-11 10:22
CappieL schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:29:
Per map moet je ook machtigingen instellen, anders ziet diegene alleen je Postvak In (en niet verzonden items, Archieven etc)
Maar dan moet op Postvak IN wel de machtiging worden aangepast van 'toegangsniveau geen' naar 'bv redacteur'? Of maakt het niet uit dat deze op 'geen' staat?
Afbeelding is een voorbeeld zoals de machting nu onderling op de mappen staan.
Afbeeldingslocatie: https://support.cyso.com/wp-content/uploads/2013/09/Outlook-2007-Delen1.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door mannetje19 op 26-05-2014 11:46 ]

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:06
Office Outlook (2010) - How do I grant someone delegate access to my Calendar, Email, Tasks, or Contacts?

Je systeembeheerder heeft overigens ook een (hele) botte bijl: die kan op mailbox-niveau "Full Mailbox Rights" instellen als je wilt.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock