Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Beste Tweakers,

Op mijn moeders Huawei Y300 heb ik Cyanogenmod geinstalleerd. Zodat de telefoon de nieuwste updates draait. Mijn moeder drukt vaak verkeerd, omdat ze nog niet gewend is een touchscreen te gebruiken.
Alle contacten ziet er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://i1338.photobucket.com/albums/o684/Pixarr1/8fd1b68fdaf52ff3c54a1aa3700c1e96_zps2cacee73.jpg

Bij de geschiedenis staat wel een "bellen" knopje, zoals dit:
Afbeeldingslocatie: http://i1338.photobucket.com/albums/o684/Pixarr1/b7b74e647084352aef2cb589271e0f6f_zps50480389.jpg

Dat zou ze ook graag bij "Alle contacten" willen, omdat via het bovenste voorbeeld al snel op een contact druk en de "smart"phone meteen gaat bellen.
Iemand die weet hoe je dit aanpast? Ik kan het nergens vinden...

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ik weet niet of ik je goed begrijp, maar ze moet op het poppetje klikken links om bij contactinfo te komen en op de naam om te bellen.

[ Voor 18% gewijzigd door EWK op 26-05-2014 11:08 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:20
Daar is helaas weinig aan te doen. Er zijn totaal 3 verschillende plekken vanwaaruit je je contacten kan zien (telefoon T9 zoeken, Personen, en contactenlijst in de Dialer-app). Ze zijn alldrei verschillend qua gebruik, inderdaad heel vervelend voor leken...

Je kan proberen aanleren om op het icon te drukken, dan kom je op de 'card' van je contactpersoon, of een andere Dialer-app te gebruiken (GO Dialer of GO Contacts ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Bedankt voor jullie reacties.

@EKW: Als ze aan het scrollen is, drukt ze dus als snel op een naam en begint de telefoon met bellen.

@maarud: Ze gebruikt de contactenlijst in de Dialer-app. De andere dialer apps zijn niet Nederlands, dus dat vind ik eigenlijk ook geen alternatief, maar als er niks anders op zit, zal ik dat eens proberen.

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute