gebruikt ! door samsung s5 slechte batterij heb ook een nokia 625 en die doet het beter die kost 190 eur dus voel mij in het zak gezet ook de batterij ultra saving modus is nix waard je kan er hoogst 1 dag mee doen . ik wilde dit kwijt .ben teleurgesteld ik wilde een smartphone die het langer uithielt .
Wtf lees ik.
Kun je het misschien opnieuw formuleren?
Kun je het misschien opnieuw formuleren?
39
Verwijderd
Jammer joh. Moet je je research maar doen. En al eens BetterBatteryStats gedownload? Gekeken wat je telefoon wakker houd? Al eens de batterij vervangen? Gebruik gemaakt van je garantie? Grotere accu gekocht? Überhaupt iets gedaan behalve klagen? Mijn Palm M500 ging een maand mee op een accu, die kost nu nog 20 Euro. Prijs en batterijduur zijn niet gerelateerd. Mijn XIaomi Mi2s kost drie keer zo weinig als een iPhone 5s en toch gaat hij langer mee ( 3 dagen met mijn gebruik.) Dus wat je zegt slaat nergens op.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2014 20:58 ]
Dan heb je je er niet in verdiept.t453160000 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 20:49:
gebruikt ! door samsung s5 slechte batterij heb ook een nokia 625 en die doet het beter die kost 190 eur dus voel mij in het zak gezet ook de batterij ultra saving modus is nix waard je kan er hoogst 1 dag mee doen . ik wilde dit kwijt .ben teleurgesteld ik wilde een smartphone die het langer uithielt .
Dat wilde ik even kwijt.
Hier is GoT dus niet voor bedoeld
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()