Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe router

Pagina: 1
Acties:

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:18
Hallo,

Ik heb een nieuwe router nodig aangezien er een vaas met water over mijn huidige 1043ND heen is gevlogen. Nu ben ik even aan het kijken en zie ik dat er een nieuwe versie uit is van de 1043ND. Ik ben altijd wel fan geweest van TP-link en zag ook dat de TP-Link TL-WDR4300 nu bovenaan stond in populariteit in de pricewatch. Is de wdr4300 het prijsverschil waard? Wat is de betere router van deze 2? Of is er nog een andere betere router voor rond de 50 euro?

Mvg,

Omisys

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verschil tussen de 1043 en 4300 is overduidelijk: de ene is 2.4GHz only, de andere is dualband. Dat laatste lijkt me absolute eis anno 2014.

Of er een betere is? Tja, wij hebben geen glazen bol. Wat moet dat ding kunnen? Wat voor internetverbinding is er? Wat voor apparaten worden erop aangesloten (kunnen ze 5GHz aan? en zit daar iets tussen dat 3x3 MiMo kan)? Doe je veel op de (W)LAN of gaat het echt alleen maar over internet? Hoe ziet je huis eruit (formaat en materiaal vloeren/isolatie)?

"Beter" bestaat niet. Wel "beter voor jou", maar dat kunnen we niet zomaar verzinnen :o

Oslik blyat! Oslik!