Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn broertje mag een telefoon kopen als hij naar de middelbare school gaat.
Nu kan hij van zn taxichauffeuse een htc desire uit 2010 kopen(toenmalig toptoestel)voor 50 euro

Ik heb deze telefoon een week gebruikt om te proberen voor hem, zelf liep Ik alleen tegen het probleem aan van weinig intern geheugen.

Me broertje heeft al ervaring met android, dmv een tablet van de kruidvat.

Nu mijn vraag, zou hij voor de htc desire moeten gaan, of een nieuwer toestel zoeken met meer intern geheugen en betere processor.

Zelf zat Ik dan te denken aan de sony xperia m, deze is niet heel duur, en het is wel een goede telefoon.
Paar dagen gebruikt namelijk.

Alvast bedankt

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 09:05
In 2 woorden: niet doen.
Zoals je zelf al zegt is het intern geheugen weinig, waardoor hij al snel tegen de limieten aan zal lopen, ook al bij bijvoorbeeld whatsapp. Ook is de android versie verouderd. Hierdoor kan hij ongeveer de helft van alle apps niet downloaden. Ik zou voor een 2e hands Xperia S/Samsung galaxy s2 of een nieuwe Motorola Moto E gaan (komt binnenkort uit voor 95€ met nieuwste android en groot scherm/redelijk goede specs).
Persoonlijk zou ik voor een 2e hands vlaggenschip gaan van 1 jaar oud gaan, deze zijn goedkoop te krijgen en hebben goede specs.
Succes ermee!

Verwijderd

Topicstarter
Dankje voor je reactie,
Maar qua schermgroote moet Ik wss niet boven de 4.3 inch gaan zitten, dit omdat hij erg kleine handen heeft.
De sony valt wel af, want die telefoon heeft veel problemen.
Zelf ben Ik eigenlijk niet zo van samsung, Maar hij is het overwegen waard,
Ik heb zelf een xperia sp, redelijk tevreden over, Maar hij is boven het budget.
Budget is waarschijnlijk zo rond de 100 euro
Ik zal de moto e ook eens in de gaten houden, komt deze ook in nederland uit?

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
http://tweakers.net/categ...MTvVNrAByjUxh3Mw8JStdw1oA
Bijna alles wat hier tussen staat is een stuk beter dan die antieke htc.