Hallo mensen,
Heel lang had ik het idee om een PS4 te kopen zodra ie een beetje fatsoenlijk verkrijgbaar zou zijn. Nou is dit ondanks dat de PS4 toch al een half jaar op de markt is niet het geval. En aangezien ik hem eigenlijk alleen wilde kopen voor FIFA, ben ik op het briljante
idee gekomen op maar FIFA 14 te gaan spelen op de PC. Nu heb ik best wel een matige (understatement) PC, maar wil ik er niet al te veel aan spenderen. Ook omdat ik zoals ik al zei de PC alleen maar zal gebruiken voor nu en dan een potje FIFA en het gebruikelijke browsen, tekstverwerking en het af en toe bekijken van een filmpje. Ik wil eigenlijk maximaal 150 euro uitgeven aan een videokaart + de eventuele opbrengst van de verkoop van mijn huidige kaart. Daar kan ik denk ik nog wel bedrag ter hoogte van een kratje bier voor krijgen. Desnoods kijk ik tweedehands mocht dat veel schelen.
Mijn huidige setup is
AMD FX4100
8GB DDR3 RAM
500GB 7200 HDD
Corsair CX500
ASUS HD5770 1GB
Mijn HD5770 kan waarschijnlijk FIFA 14 wel draaien, toch zoek ik een kaart waarmee ik de settings wat hoger kan zetten. Want als ik de youtube filmpjes bekijk van FIFA 14 op een 5770, dan word ik daar niet heel erg blij van.
Ik zoek een kaart voor dus rond de 150 euro max en mijn voeding moet deze kaart ook kunnen trekken. Alles boven de 200 euro acht ik niet zinvol omdat ik dan net zo lief een PS4 koop.
Ik zie op marktplaats geregeld HD7950's te koop staan. Is dit een optie? En zou mijn voeding dit kunnen trekken. Ik ben niet van plan om te overklokken of wat dan ook.
Alvast bedankt voor de reacties!
Heel lang had ik het idee om een PS4 te kopen zodra ie een beetje fatsoenlijk verkrijgbaar zou zijn. Nou is dit ondanks dat de PS4 toch al een half jaar op de markt is niet het geval. En aangezien ik hem eigenlijk alleen wilde kopen voor FIFA, ben ik op het briljante
Mijn huidige setup is
AMD FX4100
8GB DDR3 RAM
500GB 7200 HDD
Corsair CX500
ASUS HD5770 1GB
Mijn HD5770 kan waarschijnlijk FIFA 14 wel draaien, toch zoek ik een kaart waarmee ik de settings wat hoger kan zetten. Want als ik de youtube filmpjes bekijk van FIFA 14 op een 5770, dan word ik daar niet heel erg blij van.
Ik zoek een kaart voor dus rond de 150 euro max en mijn voeding moet deze kaart ook kunnen trekken. Alles boven de 200 euro acht ik niet zinvol omdat ik dan net zo lief een PS4 koop.
Ik zie op marktplaats geregeld HD7950's te koop staan. Is dit een optie? En zou mijn voeding dit kunnen trekken. Ik ben niet van plan om te overklokken of wat dan ook.
Alvast bedankt voor de reacties!