Simpel toch.
Verwijderd
Er zijn veel spellen met mooie intro's maar ik vind sudden strike op zich wel een goede intro hebben
Emperor battle for dune. Meteen komt het jeugd sentiment van dune 1 weer boven over de atreides en de harkonnen en de fremen
.
Final Fantasy 8
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
Mooiste intro's.... hmmm.... :
Legenda:
= Gewoon super mooi
= Errug kewl gemaakt
= Vette humor
Final fantasy reeks

Blade runner (die adventure van 4 cd's... zelfs nu zijn die fmv's om te
) 
Dues Ex (vond ik ook wel goed als ik het me herriner..
) 
Sam & max Hit the road
Tiberian Sun (alleen door james earl jones..
) 
Broken sword series (zooo mooi geluid)
Heart of darkness (ze hebben meer dan een jaar aan die intro gewerkt heb ik gehoord)
Hmm... verder kan ik niet 1-2-3 op andere dingen komen...
Legenda:

Final fantasy reeks

Blade runner (die adventure van 4 cd's... zelfs nu zijn die fmv's om te
Dues Ex (vond ik ook wel goed als ik het me herriner..

Sam & max Hit the road
Tiberian Sun (alleen door james earl jones..

Broken sword series (zooo mooi geluid)
Heart of darkness (ze hebben meer dan een jaar aan die intro gewerkt heb ik gehoord)
Hmm... verder kan ik niet 1-2-3 op andere dingen komen...
Inderdaad, sim-pel, net zo schitterend als de rest van deze game.Op zondag 10 juni 2001 13:08 schreef _Stryker_ het volgende:
Starcraft/Broodwar
sim-pel
Alleen CS is beter
Greetingz,
Red Alert 1
Had hele toffe muziek. Echt lekker bombastisch, heel vet.
Need for Speed serie
Altijd weer garant voor leuke filmpjes, zeker voor hun tijd.
Had hele toffe muziek. Echt lekker bombastisch, heel vet.
Need for Speed serie
Altijd weer garant voor leuke filmpjes, zeker voor hun tijd.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Warcraft 3, de intro hebben ze al online gezet, en die is echt vet!
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Diablo II intro
Computer nr 486 denk ik..
Verwijderd
Paas eens een URL daarvan danOp zondag 10 juni 2001 15:20 schreef ViNcE het volgende:
Warcraft 3, de intro hebben ze al online gezet, en die is echt vet!
Jah was ook ff stil, Dune1 dat was pas een wereld spel.Op zondag 10 juni 2001 14:01 schreef Magic_Mirage het volgende:
Emperor battle for dune. Meteen komt het jeugd sentiment van dune 1 weer boven over de atreides en de harkonnen en de fremen.
En dune2 was ook gruwelijk, speelde ik altijd op me moeders werk toen ik klein was...Okay Paul, I'm coming with you...
Maar De Final Fantasy Series rulen nog et hardst!!
FF8 heeft de mooiste intro, FF7 et beste verhaal
Signature?
ST Armada idd, Diablo II was ook om te smullen
..alle filmpjes van DII trouwens.
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Verwijderd
LOL, dat is de lelijkste intro die ik ooit heb gezien!Op zondag 10 juni 2001 13:22 schreef Celtic het volgende:
Er zijn veel spellen met mooie intro's maar ik vind sudden strike op zich wel een goede intro hebben
Verwijderd
Mee eens, Carmageddon is ook wel koel op zich.Op zondag 10 juni 2001 13:08 schreef _Stryker_ het volgende:
Starcraft/Broodwar
sim-pel
-Strakheid: de Need For Speed delen
-Bombastischheid: RA2, Total Annihilation
-Sfeerheid: Wing Commander 3&4, Final Fantasy 8
Maar da's mijn mening
-Bombastischheid: RA2, Total Annihilation
-Sfeerheid: Wing Commander 3&4, Final Fantasy 8
Maar da's mijn mening
-Civilization 2
-Day of the tentacle !!!!
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Verwijderd
Vind je? Wat is daar zo lelijk aan danOp zondag 10 juni 2001 17:53 schreef EZ het volgende:
[..]
LOL, dat is de lelijkste intro die ik ooit heb gezien!
Half-life voor het meeslepen in het verhaal
Unreal Tournament omdat ik de tekst vanbuiten ken
NHL-series voor de muziek
NFS-series voor alles ...
Unreal Tournament omdat ik de tekst vanbuiten ken
NHL-series voor de muziek
NFS-series voor alles ...
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
mooiste intro ?
American McGee's Alice , vanwege het prachtige filmpje
American McGee's Alice , vanwege het prachtige filmpje
Verwijderd
Ik vind alle filmpjes in diablo2 errug mooi om te zien, echt schitterend.Op zondag 10 juni 2001 15:22 schreef reinoud het volgende:
Diablo II intro
ftp://ftp.zdnet.com/gs/strategy/warcraft3/warcraft3_pc_1_wm.zipOp zondag 10 juni 2001 15:42 schreef Rain het volgende:
[..]
Paas eens een URL daarvan dan
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Verwijderd
is dat dit filmpje? http://www.dune3.com/resources/intro.shtmlOp zondag 10 juni 2001 21:26 schreef Bitchass het volgende:
De intro van the battle for dune is echt super VET.
zoja, dan vind ik hem flink tegenvallen. Praktisch hetzelfde als dune2 (dune2000).
Warcraft 3 gaat denk ik mijn mooiste worden. Die trailers aleen al, als je de nieuwst E3 trailer hebt gezien (2001), dan weet je waar ik het over hebt.... echt fantastisch.
(deze bedoel ik dus: http://www.fileplanet.com/index.asp?file=60532 )
(deze bedoel ik dus: http://www.fileplanet.com/index.asp?file=60532 )
Iets ouder, maar de intro's van Worms II zijn wel verschrikkelijk humoristisch.
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
Ja, nu je t zegt, die was cewlOp zondag 10 juni 2001 18:03 schreef CORVETTE het volgende:
I feel like i could... like i could... *donder**bliksem*take on the world!!
SIN
die had een gave outtro telt dat ook mee?
die had een gave outtro telt dat ook mee?
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
Het is 'take on the world'. DetailOp zondag 10 juni 2001 22:25 schreef _Stryker_ het volgende:
[..]
Ja, nu je t zegt, die was cewl
I feel like i could... like i could... *donder**bliksem*rule the world!!
Vette intro:
Lands of Lore: Throne of Chaos.
Verwijderd
Die van Worms II zijn echt het aller coolst ja !!Op zondag 10 juni 2001 21:56 schreef Wimmel24 het volgende:
Iets ouder, maar de intro's van Worms II zijn wel verschrikkelijk humoristisch.
Verwijderd
Het valt mij op dat Metal Gear Solid nog niet is genoemd. Grafisch niet de beste, maar als je het over sfeer hebt......voor mij toch het strakste!
Deus ex is trouwens ook een echte topper.
Deus ex is trouwens ook een echte topper.
Verwijderd
coolste intro is zeker FF reeks MGS2 ook cool
Alles is wel cool
effe offtopic is BAttle of dune cool of niet anders kopen we hem niet he hoor het wel
als ie op RA2 lijkt koop ik hem wel
alvast bedankt
Alles is wel cool
effe offtopic is BAttle of dune cool of niet anders kopen we hem niet he hoor het wel
als ie op RA2 lijkt koop ik hem wel
alvast bedankt
Krush Kill 'n Destroy 2.
Geweldige intro... ik denk op het moment van uitkomen wel de stoerste... jammer genoeg is de rest van het spelletje bagger en eentonig.
Geweldige intro... ik denk op het moment van uitkomen wel de stoerste... jammer genoeg is de rest van het spelletje bagger en eentonig.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Outlaws (Lucas Arts)
Errug mooie, sferische intro!!
(forsaken? had die een intro?)

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Mee eensOp zondag 10 juni 2001 23:13 schreef Alain het volgende:
[..]
Die van Worms II zijn echt het aller coolst ja !!![]()
![]()
MEE EENS!Op zondag 10 juni 2001 14:26 schreef Vinnienerd het volgende:
Quake 3
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
YeahOp maandag 11 juni 2001 09:06 schreef StratoFarmer het volgende:
Outlaws (Lucas Arts)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Voor de muziek: NHL99
Voor de beelden NFS 1 en 2
Overall Wing commander 3 en 4
Vind het jammer dat de intro's van de huidige EA sportspellen tegenvallen. (iig 2k1 uitvoeringen van NBA, Tripple play 2k2, nhl en fifa)
Vind het jammer dat de intro's van de huidige EA sportspellen tegenvallen. (iig 2k1 uitvoeringen van NBA, Tripple play 2k2, nhl en fifa)
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Warcraft II had ook een vreselijk stoere intro, en die zag er echt mega goed uit voor die tijd(pentium90)
.
Dune 2 !
Dune, land of sand, home of the spice melange
The spice controls the empire
whoever controls dune controls the spice
[...]
Now, three houses fight for control of dune
The nobel Atreides
The insideous Ordos
And the EVIL Harkonen
Your battle for dune begins... NOW...
heel koel
zeker voor die tijd.
[...]
The nobel Atreides
The insideous Ordos
And the EVIL Harkonen
heel koel
Er zijn zoveel ontzettend goede intro's maar die van Blizzard staan echt bovenaan,
Starcraft/broodwar
Warcraft 2/3
Diablo 1/2
mooi, en voor zijn tijd WC3
Starcraft/broodwar
Warcraft 2/3
Diablo 1/2
mooi, en voor zijn tijd WC3
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
he m'n ogen beginnen te prikken als ik dit leesOp maandag 11 juni 2001 13:15 schreef QyRoZ het volgende:
Dune 2 !
[...]
The nobel Atreides
The insideous Ordos
And the EVIL Harkonen
heel koel![]()
![]()
zeker voor die tijd.
destijds zat ik ook samen met m'n broer achter een 486 ons te vergapen aan dat super-introfilmpje
This too shall pass
Sluit ik mij geheel bij aan. Prachtige sfeervolle muziek en Startrek-achtige animaties in combinatie met echte videobeelden. Vooral Wing Commander 4 ziet er zelfs nu nog steeds indrukwekkend uit. Alleen al het begin: zo'n close-up van een optrekkende stoomtrein.Op maandag 11 juni 2001 11:19 schreef SLaSH! het volgende:
Verwijderd
De gaafste intro...er zijn veel goede geweest, maar de gene die mij het meest is bij gebleven:
NHL 99 (of was het 2000?). Krijg je een heel rustig muziekje met een paar schaatsende gasten, niks aan de hand...en dan...dan barst de hel los qua muziek, geram en gebeuk van die ijshockyers. Super!
De intro van Emperor: Battle for Dune vind ik een beetje tegenvallen. Die "heksen" (benegezerik..ofzo) zijn niet echt "serieus", terwijl dat die hoofd "heks" in die film super was. En er was niet super veel actie in de intro. Maar ach...het gaat om het verhaal en niet om 1 filmpje.
Bij de filmpjes tussen die levels door, daar wint DiabloII bigtime...die waren bloedmooi (zeker het vuur in de herberg).
NHL 99 (of was het 2000?). Krijg je een heel rustig muziekje met een paar schaatsende gasten, niks aan de hand...en dan...dan barst de hel los qua muziek, geram en gebeuk van die ijshockyers. Super!
De intro van Emperor: Battle for Dune vind ik een beetje tegenvallen. Die "heksen" (benegezerik..ofzo) zijn niet echt "serieus", terwijl dat die hoofd "heks" in die film super was. En er was niet super veel actie in de intro. Maar ach...het gaat om het verhaal en niet om 1 filmpje.
Bij de filmpjes tussen die levels door, daar wint DiabloII bigtime...die waren bloedmooi (zeker het vuur in de herberg).
edit:
En...nee, ik ben geen sponsor van de Super..wij gaan naar de AH!
En...nee, ik ben geen sponsor van de Super..wij gaan naar de AH!
Verwijderd
SLECHTSTE Intro:
Z2: Steel Soldiers.
Z1 had tenminste een coole intro met die 2 robots die dronken lagen te slapen in een spaceship (3D, bij gebrek aan een ander woord). Maar bij Z2 krijg je een stripverhaal met mannetjes waarvan alleen de mond en ogen bewegen. Echt zielig dus.
Z2: Steel Soldiers.
Z1 had tenminste een coole intro met die 2 robots die dronken lagen te slapen in een spaceship (3D, bij gebrek aan een ander woord). Maar bij Z2 krijg je een stripverhaal met mannetjes waarvan alleen de mond en ogen bewegen. Echt zielig dus.
The Dig
Mooi filmisch.
Mooi filmisch.
"I sit in my room and imagine the future."
Allereerst kunnen we niet buiten Squaresoft. FF reeks ruleert nou eenmaal.
De mannen van Blizzard hebben hun zaakjes ook flink voor elkaar.
Zit net fallout 2 te spelen en moet zeggen dat qua sfeer deze ook flink hoge ogen gooit.
Wing Commander ROELEERT!!!
De mannen van Blizzard hebben hun zaakjes ook flink voor elkaar.
Zit net fallout 2 te spelen en moet zeggen dat qua sfeer deze ook flink hoge ogen gooit.
Wing Commander ROELEERT!!!
Total Annihilation! Ook hele koele intro bedenk ik me net!
wingcommander IV. Is wat mij betreft de indrukwekenste intro die ik gezien heb. duur totaal wel 10 min ofzo. (als ut nie meer is)
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Nog beter ik heb de dvdversie van wingcommander IV, die trein is gewoon een digitaldolby intro.Op maandag 11 juni 2001 14:53 schreef Bar_en_boos het volgende:
[..]
Sluit ik mij geheel bij aan. Prachtige sfeervolle muziek en Startrek-achtige animaties in combinatie met echte videobeelden. Vooral Wing Commander 4 ziet er zelfs nu nog steeds indrukwekkend uit. Alleen al het begin: zo'n close-up van een optrekkende stoomtrein.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ja dat heb ik ook, wel jammer dat de intro van 4 beter is dan heel de wing commander film (budget voor de spelbeelden was ook hoger dan voor heel de film)Op maandag 11 juni 2001 16:41 schreef snakeye het volgende:
wingcommander IV. Is wat mij betreft de indrukwekenste intro die ik gezien heb. duur totaal wel 10 min ofzo. (als ut nie meer is)
Alles van Blizzard
o.a. WC3, Diablo2, Starcraft, Broodwar
enuhm FF reeks mag er ook wel degelijk zijn!
o.a. WC3, Diablo2, Starcraft, Broodwar
enuhm FF reeks mag er ook wel degelijk zijn!
Yeah... I remember well... word for word... Play me the demo, And I'll fill in the voices, almost without reading.Op maandag 11 juni 2001 13:15 schreef QyRoZ het volgende:
Dune 2 !
<wwwhooooosssjjjjjjj>
<wwwhooooooooooeeeeeeeeesssssshhhhhjjjjjjj>
[...]
The emperor had proposed a challenge to each of the houses...
<grave voice> The house that produces the most spice will control dune </grave voice>
[...]
The nobel Atreides
The insideous Ordos
And the EVIL Harkonen
heel koel![]()
![]()
zeker voor die tijd.
Dune 2 RULEZ!
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
De intro en tussenfilmpjes van TIE fighter waren altijd wel cool.
Heerlijk! Dat was nog de goeie oude tijd waar gesproken tekst nog een zeldzaam iets was.
Heerlijk! Dat was nog de goeie oude tijd waar gesproken tekst nog een zeldzaam iets was.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
[zeik-mode]Het is Harkonnen[zeik-mode]Op maandag 11 juni 2001 13:15 schreef QyRoZ het volgende:
Dune 2 !
[...]
The nobel Atreides
The insideous Ordos
And the EVIL Harkonen
Ik moest er ook meteen aan denken
Die goeie ouwe tijd... damn, toen was ik echt verslaafd aan Dune 2
Verwijderd
Tja dat heb je met die illigale rips hè? Daar zitten geen filmpjes in.Op maandag 11 juni 2001 09:06 schreef StratoFarmer het volgende:
Yeah! heb het vorige week weer eens opnieuw begonnen en ik was binnen 2 dagen in witte toren lvl 3Vette intro:
Lands of Lore: Throne of Chaos.
yessiree.. heb ik met alledrie de houses minstens 20x uitgespeeld.. vooral atreides was altijd wel lachen met de sonic tank. die kon een vakje verder schieten dan een torentje (vanuit de juiste hoek uiteraard), dus kon je er zo alle torentjes mee uitschakelen. Normaal doe je dat met een rocket launcher, maar die hebben toch altijd mis....Dune 2 !
Kent iemand van jullie TEX MURPHY??? Dat is echt het toppunt van humor.. Die gast is echt de grootste mislukkeling op aarde en JIJ mag heb besturen
Van de nieuwere spellen: zijn bijna allemaal wel mooi, maar je ziet het een keer en je bent het al weer haast vergeten. Die oudjes.. die hadden sfeer.. en dat mist tegewoordig een beetje.
Maar als je het over de meest gelikte intro wil hebben krijgt FF een hoge score. en diablo.. en er zijn nog ladingen spellen die een fantastische intro hadden, alleen allang weer vergeten.
Localhost is where the heart is
Verwijderd
QUAKE 3 ARENA.....
ik Zoek nog leden voor mijn QUAKE 3 ARENA clan.
heb je interesse in de clan FRAG YOU!!!
e-mail dan naar::
willempie64@hotmail.com
The clan leader MR X
willempie64@hotmail.com
The clan leader MR X
ja maar die zoogOp maandag 11 juni 2001 18:16 schreef tweakerrrr het volgende:
[..]
Tja dat heb je met die illigale rips hè? Daar zitten geen filmpjes in.
behoorlijk zelfs...!
het spel is zwaar crap, maar de filmpjes rulen > Z (1e deel)
Ja, dat spel heb ik hier ook nog! Mijn enige legale spelOp maandag 11 juni 2001 11:06 schreef Copyman het volgende:
[..]
Yeahdat spel heb ik hier ook nog liggen, daar was ik toen der tijd ook wel serieus mee bezig
Wie speelt hier dat eigenlijk online?
Ja en de demo's in het spel zijn ook erg spectaculair.Wat een effecten zeg! en de karaktertjes in het spel plus de voertuigen vindt ik ook wel stoer.Alleen veel gespeeld heb ik het niet veel te moeiijk.Maar de intro kijken is ook al gaaf.(forsaken? had die een intro?)
Verwijderd
Leuke intro...Op maandag 11 juni 2001 18:46 schreef janwillem2000 het volgende:
QUAKE 3 ARENA.....
willempie64@hotmail.com
The clan leader MR X

Six years have passed since the First War between man and orc...
"The once mighty army of Azeroth lay among the black and encharred remains of Stormwind Keep. Those that escaped fled across the Great Sea, bringing tales of the suffering they had faced at the hands of the orcish hordes. Eager to engage in battle once again, the orcs constructed ships of war to bear them across the Great Sea. The orcish warriors yearned for the sound of battle to fill the air and looked to the far horizon for new blood to spill. Using the weapons forged by the new allies, the humans made haste to prepare for the onslaught. While dwarven canon were being loaded others armed themselves with elven steel and mail. Now, united in arms with new allies against a common foe, mankind stands at the shores of destiny and awaits the coming of the TIDES OF DARKNESS"
Need I say more? Jeugdsentiment
Maar Starcraft vond ik ook heel goed, en Planescape: Torment omdat dat mijn favoriete game is
"The once mighty army of Azeroth lay among the black and encharred remains of Stormwind Keep. Those that escaped fled across the Great Sea, bringing tales of the suffering they had faced at the hands of the orcish hordes. Eager to engage in battle once again, the orcs constructed ships of war to bear them across the Great Sea. The orcish warriors yearned for the sound of battle to fill the air and looked to the far horizon for new blood to spill. Using the weapons forged by the new allies, the humans made haste to prepare for the onslaught. While dwarven canon were being loaded others armed themselves with elven steel and mail. Now, united in arms with new allies against a common foe, mankind stands at the shores of destiny and awaits the coming of the TIDES OF DARKNESS"
Need I say more? Jeugdsentiment
Maar Starcraft vond ik ook heel goed, en Planescape: Torment omdat dat mijn favoriete game is
Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.
Verwijderd
A2 racer intro 
Get medieval heeft ook zeer lollige filmpjes alleen t spel is verder nie zo boeiend.
Get medieval heeft ook zeer lollige filmpjes alleen t spel is verder nie zo boeiend.
Juist!!Op zondag 10 juni 2001 14:40 schreef Bass64 het volgende:
Final Fantasy 8
Verwijderd
Heb vanmiddag intro gezien van Emperor of dune... ik vond de oude intro's veel kewler (die van dune 2 is zelfs kewler zeg....
).

Inderdaad, nu zijn het enkel in-game beelden, geen real-hard-hitting action!!Op maandag 11 juni 2001 11:19 schreef SLaSH! het volgende:
Voor de muziek: NHL99
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
Op maandag 11 juni 2001 22:31 schreef GaiusBertus het volgende:
Six years have passed since the First War between man and orc...
Ja klopt had wel leuke tussenfilmpjesOp maandag 11 juni 2001 17:56 schreef Larzan het volgende:
De intro en tussenfilmpjes van TIE fighter waren altijd wel cool.
Ik vind persoonlijk de intro van een "The Path Not Taken" (een mod van X-Wing vs TIE-Fighter) het beste.
Is grotendeels gesproken maar dat einde is zo vet
[edit]*zucht* spatie
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
"Now we will discuss the position of the secret Rebel base."
Quote uit een cutscene van X-Wing ('93), dat was toen nog je-van-het
Quote uit een cutscene van X-Wing ('93), dat was toen nog je-van-het
Verwijderd
maar toch is er maar een paar de beste (verreweg zelfs)
- Startrek Borg
- StarTrek Armada
- Dungeon Keeper 2 (Horny rulez)
- Need for speed serie
- Shogo mobile armor division (vanwege de fantastisch originele en goed in elkaar gezette intro met zang en muziek)
- Startrek Borg
- StarTrek Armada
- Dungeon Keeper 2 (Horny rulez)
- Need for speed serie
- Shogo mobile armor division (vanwege de fantastisch originele en goed in elkaar gezette intro met zang en muziek)