Glazen screenprotector hergebruiken?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:42
Hoi, een winkel heeft voor mij de screenprotector geplakt, maar heeft het niet grondig schoongemaakt waardoor er een paar stofjes onder het scherm zitten.nik vind het irritant. Kun je een glazen protector hergebruiken? Zoja hoe krijg ik hem het beste schoon? Met plakband? Ik weet het merk niet van de protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Krijg je hem er heel af?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Ik heb nog nooit een glazen protector er afgehaald, denk jij dat hij er niet heel af gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Als je niet tevreden bent met hetgeen de winkel je geleverd heeft en er zelf geen verstand van hebt, dan zou ik zeggen: terug naar die winkel en het opnieuw laten doen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Nee, die krijg je er ws niet heel af. Idd in de winkel overnieuw laten doen.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Het waren goedkope protectors maar kwalitatief prima. Jammer dat je hem er niet heel afkrijgt. Dan laat ik het zo of ga (of over een tijdje) toch maar een nieuwe halen en zelf proberen. Hij deed hem er gratis op. Gewoon goed schoonmaken het scherm is het belangrijkste toch? Dan krijg je evt. Luchtbellen weg toch?

[ Voor 4% gewijzigd door dennis_rsb op 25-05-2014 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:48

Sick Nick

Drop the top!

Een glazen screenprotector moet wel heel brak zijn om luchtbellen te geven, normaal vallen ze compleet vlak met het scherm zonder lucht eronder. Ze zitten vast met een soort lijm-laag en die is op zich wel een keer opnieuw te plakken. Wel zorgen dat het scherm echt 100% schoon is, bij voorkeur even in de badkamer met de douche aan zodat er geen stofjes door de lucht zweven.

Om hem er af te krijgen, gewoon in een hoekje je nagel eronder en rustig omhoog tillen. Dat komt er echt wel af zonder te breken.

Heb al op meerdere toestellen een glazen protector gedaan op die manier, nooit stof en zeker nooit luchtbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Die man heeft hem er op gedaan, van te voren snel met een doekje erover. Zelf zou ik altijd plakband erover doen als extraatje, zodat evt. achtergebleven stof alsnog opgepakt wordt. Hoe kan ik de plakkant van de protector schoonmaken?

[ Voor 12% gewijzigd door dennis_rsb op 25-05-2014 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Waarom ga je niet gewoon terug?

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Ik ben een nieuwe wisten laten plakken, hij zei dat de plakbandmethode niet goed werktte. Dus ik dacht nouja laat hem maar doen dan, voor die 3 euro. Maar weer kwam er stof onder, hij zei dat dit wegtrok...niet dus. Ik heb thuis zelf een geplakt, en dit zag er goed uit! Zo goed als geen stofje (alleen eentje onder het scherm(naast de homeknop). Wel is door de siliconencase helaas de zijkant wat beschadigt. Maar dat is geen ramp, komt vaker voorr bij mensen. Is en blijft een gebruiksvoorwerp, belangrijkste is dat het toestel fijn werkt en dat hij iets of wat beschermt is tegen evt. vallen.

[ Voor 116% gewijzigd door dennis_rsb op 26-05-2014 17:19 ]

Pagina: 1