Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een (Chinese) smartphone voor mijn moeder.

1a) De smartphone moet een tweede camera bevatten (lieft van een paar megapixels).
1b) De smartphone moet gebruik kunnen maken van de app: Tango.
2) De smartphone moet de Nederlandse taal ondersteunen.
3) De smartphone moet niet al te groot zijn (tussen de 4 en 4,7 inch is wel oke).
4) Een redelijke prijs...

Heeft iemand tips? Heb telefoons als Doogee D350, iNew V3 etc. gezien maar heb geen ervaring met dergelijke toestellen. Welke smartphone raden jullie mij aan om via alibaba, banggood of dealextreme aan te schaffen? Of weten jullie een smartphone van Samsung, HTC, LG etc. op te noemen die aan mijn wensen hierboven voldoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
De meeste smartphones hebben gewoon een frontcam? Oftewel elke smartphone zou voldoen.

[ Voor 27% gewijzigd door warhamstr op 25-05-2014 17:30 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
warhamstr schreef op zondag 25 mei 2014 @ 17:29:
De meeste smartphones hebben gewoon een frontcam? Oftewel elke smartphone zou voldoen.
Ja de meeste smartphones hebben een frontcam en elk smartphone zou kunnen voldoen. Mijn vraag is dus welke deze smartphones kunnen zijn. Heb je een voorbeeld van een smartphone voor mij? dat je zegt 'deze' kan je het beste kopen? Ik wil geen dure iPhone of dure Samsung aanschaffen omdat dit voor mijn moeder niet echt van toepassing is. Naast bellen/smsen is het kunnen Tango'en d.m.v. de frontcam het belangrijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 14:08
pricewatch: Nokia Lumia 620 Zwart
Deze is geschikt voor je moeder. Goed ding met makkelijk soepel systeem en frontcam (en tango draait erop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:09
Of natuurlijk de welbekende Moto G 8) Scherper beeld dan de Lumia, dus dan kan je elkaar nog beter zien :+
pricewatch: Motorola Moto G 8GB Zwart

[ Voor 17% gewijzigd door maarud op 25-05-2014 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornv
Ja, de wou ik net aan mijn reactie toevoegen.

Voor mezelf zou ik eerder de Moto G kopen. Persoonlijk zou ik voor mijn moeder eerder een Lumia 620 kopen vanwege het windows phone systeem wat makkelijk leert/werkt.

pricewatch: Huawei Ascend G6 (3G) Zwart
Deze heeft een 5MP front facing camera (voor wat megapixels waard zijn) en is verder ook een redelijk ding.

[ Voor 36% gewijzigd door Jornv op 25-05-2014 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Een L620 is idd een leuk ding, WP werkt lekker simpel, mijn moeder heeft een L520 en heeft daar geen moeite mee, terwijl een Android tablet nou niet bepaald een succes was.

Alleen werkt de spraakbesturing van WP nog niet in het hollandsch, maar, ik ken weinig moeders/mensen in het algemeen die dat gebruiken

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Allen,

Bedankt voor de tips. Ik denk dat een WP met 'blokken' wat verwarrend kan zijn voor mijn moeder. Een (Android) toestel met duidelijke icoontjes (telefoon icoon, berichten icoon, camera icoon) zal voor haar makkelijker zijn om ermee om te gaan.

Moto G ziet er wel oke uit. Ik denk dat ik deze voor mijn moeder ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10 15:00

MrSleeves

You'll thank me later.

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 08:35:
Allen,

Bedankt voor de tips. Ik denk dat een WP met 'blokken' wat verwarrend kan zijn voor mijn moeder. Een (Android) toestel met duidelijke icoontjes (telefoon icoon, berichten icoon, camera icoon) zal voor haar makkelijker zijn om ermee om te gaan.

Moto G ziet er wel oke uit. Ik denk dat ik deze voor mijn moeder ga halen.
Wat is het verschil tussen "blokken" en icoontjes dan precies? Behalve dat je bij blokken direct ziet hoeveel telefoontjes, sms e.d. je ongelezen hebt.
Echt veel duidelijker dan de tegels van WP wordt het niet.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornv
Ga met je moeder naar een winkel en laat haar een windows phone en een (stock) android telefoon uitproberen, want wij kunnen alleen maar gissen wat voor haar het makkelijkst zal zijn. Bedenk verder ook dat een Moto G voor haar misschien wel veel te groot is (misschien ook niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 23:13
Hier ook een oude HTC Radar WP7.5 aan m'n moeder gegeven. Alle blokken van het startscherm afgehaald behalve de belangrijkste en die dan ook groot gemaakt. Gaat helemaal super.
Pagina: 1