Hoe kan ik upgraden van Windows 8 32 bit naar de64bitversie als ik alleen de installatiedvd van Windows 8 PRO in 32 bit bezit? Moet ik hiervoor kosten maken?
Als je 32 bit hebt gekocht heb je ook een licentie voor 64 bit. Je zult alleen wel 64 bit media moeten zien te bemachtigen. Je kunt niet upgraden van 32 naar 64 bit, dus je zult een clean install moeten doen.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Bedankt CAP-Team. Op mijn installatieDVD staat echter het volgende vermeld:
http://www.flickr.com/photos/115186154@N02/12086514704/
Alleen een 32 bit, zo lijkt het. Is de 64-bitVERSIE nu te downloaden onder dezelfde licensie?
http://www.flickr.com/photos/115186154@N02/12086514704/
Alleen een 32 bit, zo lijkt het. Is de 64-bitVERSIE nu te downloaden onder dezelfde licensie?
Ja... je hebt een (valide) licentie. Het doet er erg weinig toe waar en hoe je de software bemachtigd.
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Helaas voldoet jou topic niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen, daarbij is dit een zeer basic vraag die je ook met behulp van de zoek functie van Tweakers had kunnen vinden.
Ik mis het volgende :
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken..
Dit topic gaat dus op slot!
Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier
Ik mis het volgende :
- Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem opgelost te krijgen?
- Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines) gevonden en waarom voldoen deze niet?
- wat zegt Microsoft als je contact met ze opneemt?
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken..

Dit topic gaat dus op slot!
Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier
Dit topic is gesloten.