Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Poecillia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 08:58
Ik heb mijn muziekverzameling op een NAS (WD mybook) staan. Het lukt me niet om deze muziek probleemloos op mijn android telefoon (S3) af te spelen. Geschikte apps hiervoor zoals bubbleupnp en Twonky beam spelen in eerste instantie goed af, maar als het stuk afgelopen is en de playlist naar een volgend nummer moet gaan gaat het mis: stilte, er worden stukken herhaald, en vastlopen van de app. Ik heb het ook geprobeerd via ES file explorer, maar daar hetzelfde gedag.

Afspelen van bestanden op het Nas werkt wel goed via een PC, waarom dan niet via Android?

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:20
Welke media server draait er op je NAS? Twonky Media Server of de WD Media Server? Misschien dat je de één of de ander kan proberen. Wat je ook zou kunnen doen is MiniDLNA installeren, dat is een lichte DLNA server die bij mij thuis prima werkt, ook met Android toestellen. Je geeft aan dat je problemen hebt met BubbleUPnP en Twonky Beam maar heb je bijvoorbeeld ook de standaard meegeleverde MP3 speler geprobeerd? Die heeft namelijk ook ondersteuning voor DLNA (te vinden onder 'Apparaten in de omgeving' of iets dergelijks). Daarnaast zou je nog een paar andere DLNA clients kunnen proberen zoals Skifta, Mediahouse of Avia Media Player en kijken of die wel goed werken met je NAS.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je hebt hier al gepost: Poecillia in "[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie - Deel 2"

Dubbelposten stellen we nadrukkelijk niet op prijs.

Dit topic is gesloten.