Telfort / S4 Mini probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 10:43
Hoi,

Een week geleden heb ik een abonnement afgesloten bij de Telfort (in de winkel zelf) Dit omdat mijn oude S4 Mini was gevallen en helemaal kapot was. Ik heb bij de Telfort dezelfde (alleen andere kleur, zwart) telefoon gekozen, de S4 Mini.
Toen ik thuis kwam was de batterij van de telefoon echt super snel leeg, dus ik de telefoon opladen tot 100% terwijl ie uit stond (wat ik altijd doe met nieuwe telefoons), en zodra ie helemaal klaar was met opladen heb ik em weer aangezet, tot mijn verbazing was de telefoon (zonder ermee te spelen, gewoon de normale dingen zoals appen) binnen 6 uur helemaal weer leeg! Ik heb de instellingen precies zoals mijn oude S4 Mini ingesteld en die ging wel makkelijk 2 dagen mee

Ik ben dus naar de Telfort terug gegaan en hun dit verhaal uitgelegd, maar ze zeggen nu dus tegen mij dat ik de telefoon een keer helemaal leeg moet laten gaan, en dan helemaal naar 100% opladen. Als dit niet werkt moet ik het zelf maar oplossen bij Samsung.

Nu heb ik 3x de telefoon helemaal leeg laten gaan, en weer helemaal tot 100% opgeladen maar het lijkt nu wel alsof de telefoon nog sneller leeg gaat (3% discharge binnen 15 minuten!)

Wat kan ik nou gaan doen? Weer terug gaan naar de Telfort? Zo ja, wat moet ik dan zeggen als ze mij weer hetzelfde vertellen dat ik het bij Samsung zelf maar moet gaan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-10 22:21
al fabrieksinstellingen gebruikt?
is het er dan nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Redesign1 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 10:00:
al fabrieksinstellingen gebruikt?
is het er dan nog steeds?
Ja, ik heb via de recovery een reset gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-10 22:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Dan vind ik het wel raar dat mijn (nu kapotte) S4 Mini makkelijk 2 dagen mee ging, en dat met bijna de hele dag door appen op WiFi én 3/4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Ik ga maar eens terug (alweer), het probleem lijkt veel erger te worden nu

Toen ik ging slapen was de batterij op ~55%, en toen ik weer wakker werd zo'n 7 uur later was de batterij op 17%...

Dat is toch niet normaal meer
Pagina: 1