Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isman
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 21:51
Hallo allen,

Ik zie hier geen topic over.
Is er iemand die hier de bovenstaande watercooler gebruikt?

Hoe bevalt deze je?
Heb je hem inmiddels al gevuld?
Heb je stock slangen of mod?
Hoe bevalt je geluid productie van de pomp?
Heb je deze ook geloept naar je gpu?

Zo ja, waar in Nederland heb je product dit gekocht, ik kan geen enkele site vinden in Nederland die dit verkoopt.
Als ik zo op youtube kijk schijnt dit wel een hele fijne plug and play cooler te zijn.

Correct me if iam wrong, don't just me with the name NoOb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://bit.ly/1ouHI5E
Bij newegg hebben ze hem, verzendingskosten vanuit VK vallen goed mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isman
@ fuzzy thanks.
Waarom verkopen ze dit niet in Holland dat vind ik nou zo jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was een US-only product... Er zijn in Europa ook dingen die je niet in US kunt krijgen. Heb pakweg 20 korte gebruikersreviews bekeken: 10 meermaals onderdelen (pomp vooral) moeten vervangen; 5 die zeggen dat hij minder koelt dan een random 120 rad terwijl hij luid is en een paar enkelingen waren tevreden zonder problemen...
Dan lijkt mij de orginele beter: http://www.amazon.de/Swif...7436&sr=8-1&keywords=h220

Ze hebben de orginele nagemaakt voor de VS-markt wegens een of ander patentenprobleem.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2014 17:16 . Reden: Blijkbaar stuk vantussen reactie gevallen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isman
Hoi Fuzzy,

ik heb indd gezien bij linus (youtube) dat de coolermaster Glacer heel wat heeft van de Swiftech H220 (zezijn samen gegaan.

Pomp van de Swiftech H220 is zo groot in de diepte en die cm is dat niet vandaar.