Hey,
Ik ben opzoek naar een nieuwe grafische kaart. Deze is vooral om te gamen op m'n pc. Omdat het toch een soort "gaming" pc is hoeft deze dus ook niet echt super stil te zijn. Qua OC'ing hoef je niet veel rekening te houden want tot nu toe weet ik nog niet juist hoe ik dit kan doen dus ben ik de eerste maanden het nog niet van plan ook
Het enige wat ik wel naar kijk is dat het de meest recente games ( BF, Watch Dogs, ... ) toch wel vlotjes kan draaien als ook dat ik minimaal 3 schermen kan aansluiten
de prijs mag rond de 200-300 euro liggen ( iets meer kan niet veel kwaad )
Momenteel heb ik deze
Dus het lijkt me wel tijd om eens te investeren in iets beters
Deze is een lijstje van de kaarten die ik zo wat heb gevonden.
De 660 is op aanraden van een vriend van mij maar blijkbaar zijn de prijzen een hele boel gedaald in die reeks dus kan ik eigenlijk wel een stapje hoger gaan.
Dan kom ik vooral uit op de 760 /770 maar omdat ik eigenlijk een leek ben op hardware vlak zie ik niet echt de verschillen er in als ook bv als de 770 4gig die +- 50 euro wel waard is?
Toch al bedank voor al de moeite, als ik iets vergeten ben of je hebt meer info nodig just shoot!
Thanks
/silv
Ik ben opzoek naar een nieuwe grafische kaart. Deze is vooral om te gamen op m'n pc. Omdat het toch een soort "gaming" pc is hoeft deze dus ook niet echt super stil te zijn. Qua OC'ing hoef je niet veel rekening te houden want tot nu toe weet ik nog niet juist hoe ik dit kan doen dus ben ik de eerste maanden het nog niet van plan ook
Het enige wat ik wel naar kijk is dat het de meest recente games ( BF, Watch Dogs, ... ) toch wel vlotjes kan draaien als ook dat ik minimaal 3 schermen kan aansluiten
de prijs mag rond de 200-300 euro liggen ( iets meer kan niet veel kwaad )
Momenteel heb ik deze
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Palit GeForce 9800GT (512MB) | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Dus het lijkt me wel tijd om eens te investeren in iets beters
Deze is een lijstje van de kaarten die ik zo wat heb gevonden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | MSI GeForce GTX 660 Gaming | € 155,50 | € 155,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 Gaming ITX | € 224,99 | € 224,99 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 276,65 | € 276,65 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming 4GB | € 332,- | € 332,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 989,14 | |
De 660 is op aanraden van een vriend van mij maar blijkbaar zijn de prijzen een hele boel gedaald in die reeks dus kan ik eigenlijk wel een stapje hoger gaan.
Dan kom ik vooral uit op de 760 /770 maar omdat ik eigenlijk een leek ben op hardware vlak zie ik niet echt de verschillen er in als ook bv als de 770 4gig die +- 50 euro wel waard is?
Toch al bedank voor al de moeite, als ik iets vergeten ben of je hebt meer info nodig just shoot!
Thanks
/silv