Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows 7 x64 - Incompatibiliteit probleem

Pagina: 1
Acties:

• porto33
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-08 19:05
Hallo,

Sinds kort kan ik 'ineens' geen x64 drivers meer installeren.

Als ik bv. de nieuwste AMD 14.4beta driver wil installeren krijg ik de volgende melding:

"This verison of this file is not compatible with the version of Windows you're running. Check your computer's system information to see whether you need an x86 (32-bit) or x64 (64-bit) verion of the program."

Ik heb ter test een paar andere x64 drivers getest of ze uberhaupt willen opstarten maar dan krijg ik ook deze melding.... heel gek want dit zijn drivers die reeds geinstalleerd zijn dus MOETEN werken.
Ben bang dat ik ergens in Windows per ongeluk een beveiliging ofzo heb aangevinkt. :?

Ik heb een Windows 7 64 bit installatie.

Iemand die weet hoe dit op te lossen is?

Met dank... Porto

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Kun je wel x86 drivers installeren?
En wat zegt My Computer | Properties over je OS?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• porto33
Ik heb hier alleen de 32 bit driver van AMD en die geeft exact dezelfde melding.
Andere 32b drivers heb ik eigenlijk niet meer liggen, alles 64bit.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• porto33
Hoi!

Die heb ik gebruikt, die ziet frappant genoeg een R9 2XX series kaart terwijl ik een simpele HD7950 heb.

Maar als ik download doe krijg ik de foutmelding:

Could not connect to server. Could not parse error.

Als ik direct naar dat bestand ga en download, krijg ik bij starten weer de eerste foutmelding over compatibiliteit; beetje een vicieuze cirkel dus. :(

Ik nog even het eea proberen en anders wordt het misschien eens tijd voor een schone Windows 7 of 8 installatie; schoont het boeltje tenminste ook direct wat meer op.