Toon posts:

nVidea: Meerdere schemen opstellen kiest verkeerde scherm.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb drie schermen aangesloten aan mijn desktop, twee LCD schermen zijn verbonden via DVI-D en een TV scherm is verbonden met HDMI.
Dat kan je op dit plaatje zien.

Nu is mijn probleem dat mijn HDMI TV scherm wordt aangewezen als de computerscherm (als nummer 1).
Dat kan je op dit plaatje zien.

Mijn tv scherm staat bijna altijd uit. Ik gebruik de BenQ als mijn primaire display en als ik games doe staat alleen dit scherm aan. De iiyama is voor als ik bezig ben met werk en een tweede scherm nodig heb.
Ik wil niet dat de Philips TV scherm als mijn computerscherm (nummer 1) aangewezen is.

Ik gebruik namelijk graag Windows+P om schermen snel aan/uit te zetten.
Wat ik verwacht is dat als ik op 'Computer Only' klik hij alleen mijn BenQ gebruikt, hij gebruikt dan echter mijn Philips TV, zelfs als deze niet aan het stroom zit.
Daarnaast, als ik op 'Projector Only' zit, gebruikt hij mijn BenQ en Iiyama.

Nu is een workaround de HDMI uit mijn desktop te halen maar ik duik liever niet elke dag een paar keer onder mijn bureau om de tv aan te sluiten.

Wat kan ik doen? Ik kan niets vinden bij de nVidea control panel en online vind ik ook geen oplossingen.

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-01 14:14

Swordlord

Act first, think never

Kwestie van de juiste beeld prioriteiten zetten zou je zeggen...

Maar het is een bekend probleem met Nvidia. Hoe hun de outputs nummeren.. weinig aan te doen zover ik weet...

[ Voor 183% gewijzigd door Swordlord op 24-05-2014 17:29 ]